بازیکن جدید پرسپولیس: به من نگویید یاغی!



اخبار,اخبارورزشی,دروازبان جدیدپرسپولیس

دروازه بان جدید پرسپولیس گفت: «سوشا مکانی پیشکسوت من است اما امسال با او رقابت می کنم.»

ایمان صادقی درباره حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: «خیلی خوشحالم که بالاخره قراردادم را با پرسپولیس امضا کردم و به این تیم پیوستم. اگر مربیان صلاح بدانند و در 3 بازی نخست لیگ از من استفاده کنند، می خواهم خودم را نشان دهم. من به پرسپولیس آمدم تا رقابت کنم؛ البته این را هم باید بگویم که سوشا مکانی پیشکسوت من است و به او احترام می گذارم. او دوست بسیار خوبی است که در استیل آذین نیز کنارش بودم اما اینجا به دنبال یک رفاقت سالم هستم.»

 

دروازه بان سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که می توان واژه یاغی را کنار اسمش قرار داد، تاکید کرد: «از کلمه یاغی خوشم نمی آید ولی این حساسیتی است که وجود دارد و نمی توان کاری هم انجام داد. من در استقلال بازی نکردم و فقط به عنوان گلر سوم حضور داشتم اما به خاطر اسم استقلال این حساسیت وجود دارد.»

 

وی درباره اینکه قبلا گفته بود دلش نمی خواهد ذخیره پاشنکو باشد اما حالا به تیمی آمده که دروازه بان اولش مشخص است، خاطرنشان کرد: «کاملا درست است. من زمانی که در ملوان بودمو پاشنکو هم حضور داشت، به عنوان ذخیره او روی نیمکت می نشستم اما از این ناراحت شدم که پاشنکو 1.5 سال جایی باز نکرده بود و به ملوان آمد. حتی بازیکنان این تیم حالا نیز با من تماس می گیرند و می گویند پاشنکو اصلا از لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارد.»

 

صادقی در پایان تاکید کرد: «قبل از اینکه امیر قلعه نویی به ملوان بیاید این تیم را ترک کردم و با پرسپولیس به توافق رسیدم. این در حالی بود که قلعه نویی و مربی دروازه بان های ملوان به من گفتند برگرد ولی تصمیمم را گرفته بودم.»

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------