آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

بحران در تیم جدید قلعه نویی؛ مالک ملوان قهر کرد و رفت



اخبار,اخبارورزشی,ملوان بندرانزلی

مالک جدید ملوان بندرانزلی با حالت قهر از دفتر هیات فوتبال استان گیلان خارج شد و تلاش ها برای ممانعت از بازگشت او به تهران بی فایده بود.

در حالی که به نظر می رسید همه چیز در بندرانزلی عادی است و طرفین به یک توافق پایدار نزدیک می شوند، داریوش بهشتی در اعتراض به اقدام جدید هیات مدیره قهر کرد و به تهران برگشت!

 

صبح دیروز از انزلی با داریوش بهشتی که در تهران به سر می برد، تماس گرفته شد تا به انزلی برود و قراردادهای ملوانان را برای ثبت در هیات فوتبال امضا کند اما شب وقتی بهشتی با مسئولان باشگاه به هیات فوتبال رفت، در هیات فوتبال استان گیلان به او گفتند هیات مدیره ملوان نامه زده و اعلام کرده او حق امضا ندارد و حتی قراردادهایی که با امضای بهشتی است، نباید ثبت شود.

 

بهشتی وقتی دید هیات مدیره امضای او را به رسمیت نمی شناسد، به حالت قهر از دفتر هیات فوتبال خارج شد. بهشتی وقتی عصبی تر شد که شنید هیات فوتبال حتی قرارداد فرزاد حاتمی و پاشنکو که با امضای او بسته شده بود را ثبت نکرده است!

 

گویا امیر قلعه نویی سرمربی ملوان و عبدالحمید رمضانی قائم مقام این باشگاه با بهشتی تماس گرفتند تا او را از بازگشت به تهران منصرف کنند که تلاش های آنها بی نتیجه بود.

 

بهشتی به قلعه نویی و رمضانی گفت: «وقتی می گفتم نباید در هیات مدیره برتری عددی با انزلی چی ها باشد، از همین می ترسیدم که آنها دور هم بنشینند و قوانینی را علیه من تصویب کنند. مگر می شود من پول بدهم و خرج کنم و حق امضا نداشته باشم؟»

 

وی در ادامه گفت: «ملوان پیشکش آقایانی که برایش کیسه دوختند، من ترجیح می دهم آبرو و اعتبار و نقدینگی ام را بردارم و از انزلی بروم.»

 

به نظر می رسد بهشتی و انزلی چی ها به خط پایان همکاری مشترک رسیده باشند.

 

اخبار ورزشی - رادنیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------