واکنش فرکی به تغییرات مدیریتی در سپاهان



اخبار,اخبارورزشی,حسین فرکی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کاری می‌کنیم تغییر مدیریت باشگاه به تیم لطمه نزند و قرار هم نیست تیم از این موضوع لطمه‌ای بخورد.

حسین فرکی در خصوص تغییر مدیرعامل باشگاه سپاهان در آستانه بازی این تیم در هفته نخست لیگ برتر و آمدن باقریان به‌جای خلیلیان گفت: از گذشته باقریان را می‌شناسم و این شناخت به زمانی که وی مدیریت ورزش استان خوزستان را برعهده داشت و پس از آن در باشگاه فولاد حضور پیدا کرد برمی‌گردد. در واقع او از دوستان خوب من است و رابطه خوبی با یکدیگر داریم. باقریان مدیری است که‌ همواره با ورزش بوده است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تغییرات در آستانه بازی با استقلال خوزستان به سپاهان ضربه نمی‌زند، اظهار داشت: تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم و کار خودمان را طبق برنامه پیش می‌بریم. بازیکنان ما نیز از انگیزه بالایی برای رویارویی با استقلال خوزستان برخوردارند. به هر حال کاری می‌کنیم که این تغییر مدیریت به تیم لطمه نزند و قرار هم نیست تیم در این مورد لطمه‌ای بخورد. من هم به کارم ادامه می‌دهم.

 

فرکی یادآور شد: چند سال اخیر باشگاه سپاهان چند بار شاهد تغییر مدیریت بوده اما اگر دقت کنید می‌بینید که این تغییرات تاثیر چندانی روی باشگاه و تیم نگذاشته و سپاهان همیشه با قدرت به کارش ادامه داده است. دلیل این موضوع هم این است که سپاهان باشگاه ریشه‌دار و سیستم محوری است که از زیرساخت‌های مناسب و حرفه‌ای برخوردار است.

 

سرمربی سپاهان در مورد اظهار نظر اخیر مدیرعامل جدید این باشگاه مبنی بر اینکه فعلا تغییراتی نداریم و بهتر است نگرش‌ها را تغییر دهیم، تاکید کرد: به هر حال وی با این اظهار نظر سیاست کلی باشگاه را تبیین کرده و نگرش من هم همواره مثبت و رو به جلو بوده است.

 

فرکی در مورد دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ پانزدهم گفت: از هر نظر آماده رویارویی با استقلال خوزستان هستیم و می‌خواهیم استارت لیگ را با 3 امتیاز بزنیم. باید از دیدارهای خانگی نهایت استفاده را ببریم.

 

وی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم تیمش در آستانه بازی با استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم البته به احتمال زیاد پادوانی به دلیل مصدومیت به بازی با استقلال خوزستان نمی‌رسد.

 اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------