آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

توضیحات مهاجم پرسپولیس درباره شادی پس از گل معنادارش



اخبار,اخبار ورزشی,علیپور

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: «نمی دانستم درباره این شادی گل این قدر داستان سرایی می شود.»

علی علیپور درباره دیدار پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: «ما با این بازی هجومی نشان دادیم که مدعی جدی قهرمانی هستیم. دقیقا همان تاکتیک هایی که در اردوها مرور کرده بودیم را در این بازی و به ویژه در نیمه نخست اجرا کردیم. پدیده در نیمه دوم می خواست بازی را حفظ کند که موفق شد.»

 

وی درباره گلی که به پدیده زد و اینکه این گل را به گل های یورگن کلینزمن شبیه می دانند گفت: «از این بابت خوشحالم. باید بگویم گلی که من زدم روی برنامه بود. عین همین گل را در تمرینات بارها شبیه سازی کرده بودیم. من خوشحالم که گل زدم اما از اینکه به پیروزی نرسیدیم ناراحتم.»

 

مهاجم پرسپولیس درباره منظورش از شادی پس از گل خود اظهار داشت: «من هیچ منظوری نداشتم، هیچ منظوری. کامیابی نیا و کفشگری قبل از بازی از من خواستند اگر گل زدم اینگونه شادی کنم. در واقع این شادی گل فکر آنها بود. نمی دانستم درباره این شادی گل این قدر داستان سرایی می شود.»

 

وی درباره اینکه آیا به آقای گلی فکر می کند یا نه گفت: «به طور حتم سعی می کنم برای پرسپولیس گل های بیشتری بزنم. در همین  بازی با پدیده هم می توانستم تعداد گل هایم را بیشتر کنم اما بد آوردم. با این وجود حتما انگیزه زیادی دارم تا در ادامه لیگ برتر هم برای پرسپولیس گل بزنم.»

 

علیپور درباره حضور مهاجم ملی پوش هندوراسی در پرسپولیس و اینکه به نظر می رسد کار او برای حضور در ترکیب اصلی سخت خواهد شد بیان داشت: «من فقط به تمرینات خودم تمرکز کرده ام و کاری به دیگر مسائل ندارم. امیدوارم بتوانم برای پرسپولیس موثر باشم.»

 

اخبارورزشی - کاپ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------