آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کفاشیان: کی‌روش با ما قرار دارد و پس از کنگره مالزی به ایران برمی‌گردد‌



اخبار,اخبارورزشی,کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک به کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش با ما قرارداد دارد، به این قرارداد پایبند است و هفته آینده بعد از کنگره مالزی به ایران بازمی‌گردد.

علی کفاشیان دقایقی پیش در حاشیه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤالی درباره کاهش اقتدار فوتبال و فوتسال کشور در سال‌های اخیر و عدم همدلی مدیران فوتسالی، اظهار داشت: مسئله این نیست، امروز شاید هیچ تیمی در آسیا حاشیه امنیت ندارد و در فوتسال هم شرایط همین‌طور است.

وی افزود: قبلاً فقط ایران و ژاپن در فوتسال مطرح بودند، اما امروز کشورهای آسیایی در فوتبال و فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنند، همان‌طور که دیدیم، نماینده قرقیزستان که تاکنون در این مسابقات حضور نداشته شگفتی‌ساز شد و مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همین درخشش تیم‌های ناشناخته زنگ خطری برای فوتسال ما است که با اهمیت بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم و دانش فنی خود را بالا ببریم. همچنین مکان‌های خوب مانند سالن 25 آبان اصفهان داشته باشیم و خوب تمرین کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون پیشنهاد فدراسیون فوتبال مکزیک به کارلوس کی‌روش، گفت: کی‌روش با ما قرارداد دارد، به این قرارداد پایبند است و هفته آینده بعد از کنگره مالزی به ایران بازمی‌گردد.

کفاشیان در پاسخ به این مطلب که در تفاهم‌نامه بین صدا و سیما حق فوتبال ادا نشده و سازمان لیگ و فدراسیون هم از حرف خود کوتاه نمی‌آیند، تصریح کرد: مسئله ادای حق نیست، از سال گذشته تاکنون و پس از عقد تفاهم‌نامه صدا و سیما ریالی به فدراسیون نداده است اما با تغییرات مدیریتی که صورت گرفته و مذاکرات اخیر قرار است با صدا و سیما همکاری جدیدی شروع و با حضور کارشناسان تفاهم‌نامه فنی امضا کنیم و با همین کار در آینده به‌سوی حرفه‌ای شدن پیش رویم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: حرفه‌ای شدن یعنی اینکه باید از برنامه‌ها و تبلیغات درآمدزایی شود و بین صدا و سیما و فدراسیون تقسیم صورت گیرد؛ ضمن اینکه تخصیص به باشگاه‌های پرطرفدار مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان که طرفدار بیشتر و در نتیجه درآمدزایی بهتری دارند، باید بیشتر باشد.

وی درباره اجازه بازی به باشگاه‌های بدهکار اظهار داشت: دارایی‌های باشگاه‌های بدهکار را بلوکه کردیم تا در وجه طلبکاران پرداخت شده و باشگاه‌ها، اجازه بازی داشته باشند به‌‌جز استقلال و پرسپولیس که بدهی زیادی دارند و این کار امکان‌پذیر نیست.

کفاشیان در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به این سؤال که گفته شده اگر تأسیسات قهرمان شود، شمسایی می‌تواند مربی تیم ملی شود، گفت: ما هنوز برای تیم ملی تصمیمی نگرفته‌ایم، به‌طور قطع شرایط را بعد از این جام ارزیابی کرده و منتظر پیشنهاد کمیته فوتسال می‌مانیم تا پس از آن تصمیم گرفته شود.
 
اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------