بدنم ديگر كشش گذشته را ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار مسی

ستاره آرژانتيني بارسلونا اعتراف كرد كه از نظر قدرت بدني ديگر توانايي‌هاي پيشين خود را ندارد و اكنون بيش از ابتداي دوران بازيگري‌اش نياز به استراحت دارد. ليونل مسي در مراسم افتتاح شعبه جديد فروشگاه توليد لوازم ورزشي آديداس در بارسلونا كه جمعيت قابل توجهي از شهروندان و خبرنگاران را به سمت اين فروشگاه روانه كرد، گفت كه بارسلونا در سال جديد ميلادي و پس از شكست غيرمنتظره‌اش در خانه رئال سوسيه‌داد پيشرفت قابل توجهي كرده است.

 

مسي همچنين درباره شيوه بازي بارسلونا گفت: فكر مي‌كنم كه ما دو شيوه متغير داريم. ما دو سبك بازي داريم و مي‌توانيم به اقتضاي شرايط هركدام از آنها را كه بهتر باشد، انتخاب كنيم. يكي از آنها بازي مستقيم و ديگري بازي مبتني بر پاس‌كاري است. با سرعتي كه ما در خط حمله خود داريم، مي‌توانيم يك بازي مبتني بر ضدحمله ارايه كرده يا اينكه به شيوه معمول خود بازي كنيم. البته فلسفه بازي بارسا كه ارايه بازي‌هايي مبتني بر پاس‌كاري با صبر و حوصله است، از بين نرفته است.

 

مسي درباره زندگي و شرايط خودش هم گفت: من اكنون ۲۷ ساله‌ام و ديگر مانند زماني كه سن و سالم كمتر بود، نيستم. ما در حال رشد و پا به سن گذاشتن هستيم. پيش از اين من مي‌توانستم تقريبا هر كاري انجام دهم و ذره‌اي به بدنم فشار نمي‌آمد اما اكنون بايد مطمئن شوم كه مي‌توانم مدتي استراحت كنم و مراقب رژيم غذايي‌ام باشم. كاپيتان تيم ملي آرژانتين درباره اهداف اين فصل بارسا تاكيد كرد: ما مي‌خواهيم تمام رقابت‌هايي را كه در آنها حضور داريم، ببريم. گاهي اوقات اين كار امكان‌پذير است و گاهي اوقات نيست اما امسال ما مي‌خواهيم اين كار را انجام دهيم.

 

ما مي‌خواهيم جام‌ها را ببريم و از بازي‌مان لذت ببريم. من به شخصه مي‌خواهم به كاري كه در حال انجامش هستيم، ادامه دهم و به هر طريق ممكن به بارسا كمك كنم كه به پيشرفت خود ادامه دهد. مسي در مورد رويكرد محتاطانه‌تر بارسلونا در اين فصل گفت: شما واقعا مي‌توانيد تفاوت را در بازي بارسلونا از زمان ديدار با رئال سوسيه‌داد احساس كنيد اما هنوز هيچ چيز نبرده‌ايم. ما مي‌خواهيم پويايي مثبتي را كه در تيم ايجاد شده، حفظ كنيم و به بازي در سطح فعلي ادامه دهيم. من اكنون از وضعيتي كه بارسلونا دارد، خوشحالم و اميدوارم كه اين روند ادامه داشته باشد.

 

اخبار ورزشی - اعتماد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------