شایعه یکی بودن مدیر برنامه های کی‌روش و حقیقی دردسرساز شد



اخبار,اخبار ورزشی,کی روش

شایعه‌ای که از یکی بودن مدیربرنامه‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داده بود، دردسرساز شد.

 چندی پیش خبری مبنی بر اینکه مدیربرنامه‌های کارلوس کی‌روش و علیرضا حقیقی یک نفر است، منتشر شد که این موضوع عصبانیت و ناراحتی سرمربی و دروازه‌بان تیم ملی را به‌دنبال داشت.

کی‌روش که از انتشار چنین خبری بسیار عصبانی بود اعلام کرد، از رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده است شکایت می‌کند تا به این شکل ناراحتی خود را نشان دهد. حقیقی هم که از انتشار این شایعه ناراحت بود، در کنفرانس خبری‌اش این شایعه را تکذیب کرد و گفت که در آینده همه چیز در این خصوص روشن خواهد شد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان رسیدگی به این موضوع را به وکیل خود سپرد و ماجرا در نهایت به شکایت کشیده شد.

 

وکیل علیرضا حقیقی در خصوص این شکایت گفت: به دلیل نشر اکاذیب ما به دادسرا شکایت کردیم که احضارنامه برای مسئولان رسانه‌ای که چنین شایعه‌ای را منتشر کرده بودند، ارسال شد. طی هفته جاری از خبرنگار و مدیرمسئول رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده بود، سؤالاتی پرسیده شد و آنها به قید وثیقه آزاد شدند تا جلسه نهایی دادگاه برگزار شود.

وی افزود: قاضی پرونده از آنها مدارک خواسته تا شایعه خود را به اثبات برسانند که بعید است بتوانند مدرکی را به دادگاه ارائه کنند، چون همان‌طور که پیش از این هم مشخص شده، این شایعه صحت ندارد و اگر داشت کار به اینجا کشیده نمی‌شد.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------