طعنه جدید کارلوس کروش به فیفای بلاتر



اخبار,اخبار ورزشی,کارلوس کروش

کارلوس کروش بعد از بازی با هند دوباره به انتقاد از فیفا و مسئولانش پرداخت.

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران بعد از برتری مقابل هند گفت: تیم‌های آسیایی نظیر ایران و هند به اردوها و بازی‌های بیشتری نیاز دارند. من در یکی از روزنامه ها خواندم که بیش از شصت درصد حمایت‌ها از فوتبال جهان از آسیا می آید و آن‌ها (مسوولان فوتبال) در ازای آن تنها 4 روز فاصله بین بازی‌های تیم‌های آسیایی قائل می شوند. به خاطر همین فوتبال آسیا نیاز به حمایت بیشتری دارد. پیشنهاد من به تیم هند این است که سعی کنند توسعه بیشتری در فوتبال پایه داشته باشند و منتظر نباشند که کسی از خارج بیای د و به آنها کمک کند.


این اولین بار نیست که کروش از سیاست های فیفا در قبال فوتبال آسیا انتقاد می کند.کروش معتقد است بیشترین هزینه های فیفا توسط اسپانسر های آسیایی تامین می شود اما آسیا تنها 4 نماینده در جام جهانی داردو باید تعداد تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی افزایش پیدا کند.


کارلوس کروش از دیرباز به سیاست ها و برنامه های بلاتر انتقاد داشت.او معتقد بود زمانی که تیم های آسیای در روزهای فیفا بازی های رسمی خود را برگزار می کنند تیم های اروپایی در حال برگزاری بازی دوستانه هستند و این باعث می شود تا تیم های آسیای نتوانند با تیم های مطرح دنیا بازی تدارکاتی برگزار کنند.


او همواره داور ها را عاملان فیفا دانسته و معتقد است نتیجه برخی از بازی ها توسط فیفا و به وسیله داوران تغییر می کند.او در جام جهانی 2006 سرمربی تیم ملی پرتغال بود و بعد از شکست مقابل اسپانیا به شدت به داوری اعتراض داشت.او حتی در جام جهانی 2014 بعد از شکست ایران مقابل آرژانتین در دقایق پایانی بازی،داور را یار دوازدهم آرژانتین نامید و معتقد بود اگر داور اشتباه نمی کرد چه بسا ایران آرژانتین را شکست می داد.


او در انتخابات فیفا از شاگرد سابقش لوئیس فیگو حمایت کرد.او فیگو را بهترین گزینه برای ریاست فیفا می داند و معتقد است فیفا و روسای فدراسیون ها باید از فیگو حمایت کنند تا به رویای خود برسند.


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------