آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

پیشکسوت قرمزها حرف های فتح الله زاده را تایید کرد؟/ممکن است استقلال 8 گل به پرسپولیس زده باشد!



اخبار,اخبارورزشی,حسین کلانی

حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که سال ها در این تیم بازی کرده، درباره ادعای بعضی از استقلالی ها که می گویند 8 گل به این تیم زده اند، حرف های جالبی می زند.

او برخلاف دیگر پرسپولیسی ها که خیلی در این زمینه موضع تندی می گیرند، از همان ابتدا می گوید: «ممکن است استقلالی ها 8 گل به پرسپولیس زده باشند! من اطلاعی در این زمینه ندارم. شاید جناب آقای فتح الله زاده درست گفته باشد. من می دانم که ایشان حرف اشتباهی نمی زند. شاید قبل از حضور من در پرسپولیس به این تیم 8 گل زده باشند.»


او در پاسخ به این سوال که آیا شما آن سال ها چیزی درباره این بازی شنیدید، می گوید: «والا از زمانی که من بازی کردم و یادم می آید، استقلال هیچگاه به ما 8 گل نزد. من در شاهین، پیکان و پرسپولیس که چنین مسابقه ای یادم نمی آید.»


کلانی ادامه می دهد: «شاید مربوط به دورانی است که من نبودم. یک سال محروم بودم و نمی توانستم فوتبال بازی کنم. شاید در همان یک سال محرومیت من این بازی برگزار شده است. ولی به هر حال من از پرسپولیس دور نبودم و در جریان اخبار قرار داشتم.»


پیشکوست باشگاه پرسپولیس در پایان می گوید: «البته شاید هم آقای فتح الله زاهد شوخی کرده است. ایشان آدم شوخ طبعی است و گاهی از روی مزاح چیزهایی می گوید. شاید خواسته با این کار پرسپولیسی ها را قلقلک بدهد. ولی بنده چون ارادت زیادی به فتح الله زاده و جباری دارم، حرف هایشان را قبول می کنم.»


او در پایان می گوید: «من از سال 46 در تیم پرسپولیس بودم. قبل از آن هم پرسپولیس در لیگ تحت جمشید بازی نمی کرد. شاید در رده جوانان این بازی برگزار شده باشد. فکر می کنم آقای خوردبین در این باره می تواند بهتر توضیح بدهد چون جزو قدیمی ترین های پرسپولیس است.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------