آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

مشکل بازی والیبال ایران و لهستان پیگیری می شود



اخبار,اخبارورزشی,غفار درخشنده

رئیس کمیته فنی جام جهانی 2015 والیبال گفت: «ژاپن دیگر مثل سابق نیست و خیلی پیشرفت کرده است. آمریکا و ایتالیا هم یک سر و گردن از سایر حریفان بالاتر هستند.»

غفار درخشنده درمورد حضورش در رقابت‌های جام جهانی 2015 والیبال اظهار داشت: «من در شهر هیروشیما مستقر هستم و روزی سه بازی که برگزار می شود را نظارت می کنم. رئیس کمیته مسابقات فدراسیون جهانی هم در همین شهر حاضر است.»

 

وی ادامه داد: «رقابت ها کیفیت بالایی دارد و برای بازی های ژاپن تقریبا سالن 7 هزار نفری شهر هیروشیما تکمیل می‌شود. بلیت بازی های ژاپن از پیش فروخته شده و به همین دلیل سالن 7 هزار نفری این شهر کاملاًً پر می شود.»

 

درخشنده با بیان اینکه بلیت ها هم اینترنتی و هم حضوری فروخته می شود، خاطرنشان کرد: «دو هزار عدد بلیت 100 دلاری و قیمت بقیه بلیت ها نسبت به جایگاه ها متفاوت است. ارزان‌ترین بلیت هم حدود 40 هزار تومان است. سیستم انضباطی در شهر هیروشیما بی نظیر است و هیچ اشکالی در برگزاری مسابقات وجود ندارد.»

 

رئیس کمیته فنی جام جهانی 2015 والیبال ادامه داد: «با 15 دوربین مسابقات پخش می شود و به این ترتیب تمام صحنه‌ها شکار توسط دوربین‌ها می‌شود. تماشاگران هم با نظم خاصی تیم ها را تشویق می کنند.»

 

درخشنده در مورد اتفاقی که در بازی ایران و لهستان رخ داد و داور در ابتدای ست پنجم تیم کشورمان را با کارت قرمز جریمه کرد، گفت: «اتفاقی که برای ایران افتاد قطعاً بررسی خواهد شد. من فکر می کنم این اتفاق به دلیل تعویضی بود که انجام شد. من ناظر بازی آمریکا و ایتالیا بودم، اما بازی ایران را هم از طریق تلفن همراه پیگیری می کردم. تیتوف، رئیس کمیته داوران این دوره از مسابقات هم در هیروشیما حضور دارد و من این موضوع را از وی خواهم پرسید.»

 

وی درپاسخ به این سوال که رقابت ها در شهر هیروشیما چگونه است، اظهار داشت: «ایتالیا و آمریکا حساس ترین و زیباترین بازی تا اینجای رقابت ها در شهر هیروشیما بود و فکر می کنم این دو تیم بتوانند در جمع 4 تیم برتر قرار بگیرند. نکته جالب دیگر بازی مصر و کانادا بود که دو ساعت و نیم طول کشید و ادگار توانست درخشش خیره کنند‌ه‌ای داشته باشد و 50 امتیاز به تنهایی برای تیمش کسب کند.»

 

درخشنده در خصوص سایر تیم ها، عنوان کرد: «ژاپن دیگر مثل سابق نیست و خیلی پیشرفت کرده است. آمریکا و ایتالیا هم یک سر و گردن از سایر حریفان بالاتر هستند.»

 

رئیس کمیته فنی جام جهانی 2015 والیبال در مورد ادامه برنامه های خودش در این دوره از رقابت ها خاطرنشان کرد: «طبق برنامه قرار بود در مرحله بعد من در اوساکا باشم، اما چون ایران هم در این شهر بازی دارد، ممکن است مرا به شهر تویاما بفرستند. این برای نخستین بار است که یک ایرانی در کمیته کنترل مسابقات جام جهانی حضور پیدا می کند.»

 

درخشنده همچنین در مورد قضاوت های محمد شاهمیری، داور ایرانی حاضر در جام جهانی 2015، گفت: «شاهمیری اگر در ایران هم اینگونه قضاوت کند عالی می شود. وی قانون را خیلی دقیق اجرا می‌کند و دست کمی از بهترین داوران جهان ندارد.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------