آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کاپیتان استقلال بچه غول را تهدید کرد؛ بشین روی نیمکت، جیکت هم در نیاد!



اخبار,اخبارورزشی,مهدی رحمتی

‌ دروازه بان استقلال خطاب به دوست و هم تیمی اش گفت: «حاشیه درست کنی یا حرف بزنی با من طرفی!»

قبل از آغاز بازی استقلال و گسترش فولاد از تبریز خبر رسید وقتی پرویز مظلومی ترکیب استقلال را برای این بازی در جلسه فنی اعلام کرده حنیف عمران زاده در اعتراض به این که در ترکیب قرار ندارد، به حالت قهر جلسه فنی را ترک کرده است.

 

البته با آغاز بازی همه حنیف را روی نیمکت استقلال دیدند و از خودشان پرسیدند اگر حنیف واقعا قهر کرده بود، پس روی نیمکت چه می کند؟

 

در این بازی که در نهایت 2 بر صفر به سود استقلال تمام شد، هرایر مگویان دقیقه 22 آسیب دید و حنیف اجباری به میدان رفت.

 

بعد از بازی هم یکی از نزدیکان استقلال مدعی شد حنیف اصلا اعتراض نکرد و فقط از نیمکت نشینی ناراحت شده بود اما از جلسه فنی استقلال خبر رسید ماجرا از این قرار بود که حنیف بعد از اطلاع از نیمکت نشینی اش قیافه می گیرد و یک بار وسط جلسه به بهانه کار ضروری (!) از مظلومی اجازه می گیرد و از اتاق بیرون می آید و دوباره هم وقتی به جلسه برمی گردد، می رود توی قیافه که ناگهان مهدی رحمتی خودش را به او نزدیک می کند و به حنیف تذکر می دهد یک کلمه هم حرف نزند.

 

به گفته یکی از بازیکنان استقلال، رحمتی به حنیف می گوید: «مثل بچه آدم می روی می نشینی روی نیمکت و جیکت هم در نمی آید. ما به این 3 امتیاز احتیاج داریم و اگر حرف بزنی یا کاری کنی که حاشیه درست شود، با من طرفی!»

 

حنیف هم به رحمتی اطمینان می دهد شاکی نیست و فقط ناراحت است که نمی تواند بازی کند چون احساس می کند نیمکت نشینی اش دلیل فنی ندارد و فقط به خاطر مصاحبه ای که بعد از بازی حذفی استقلال کرد، تنبیه شده است.

 

به هر حال بچه غول آبی ها از ترس تهدید کاپیتان، خیلی آرام و بی سروصدا روی نیمکت می نشیند و بر عکس همیشه، این بار با هیچ کس شوخی نمی کند و بگو بخند راه نمی اندازد تا این که دقیقه 22 مظلومی با مصدومیت مگویان دست به تعویض اجباری می زند و حنیف به میدان می رود.

 

اخبار ورزشی -رادنیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------