باقریان:شرایط برای همکاری با فرکی مهیا نبود/سرمربی موقت سپاهان معرفی شد



اخبار,اخبار ورزشی,اصغرباقریان

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ادامه همکاری با فرکی مهیا نبود و به همین دلیل توافقی این همکاری قطع شد.

اصغر باقریان در  مورد جدایی حسین فرکی از سپاهان عنوان کرد: شرایطی پیش آمد که به این نتیجه رسیدیم ادامه همکاری مقدور نیست و باید این همکاری قطع شود.

وی در پاسخ به این سوال که این تمایل از سوی فرکی بوده یا باشگاه عنوان کرد: مطرح کردن این مسئله از سوی فرکی بود و ما هم موافقت کردیم.

باقریان در ارتباط با اینکه به نظر خود باشگاه منتظر چنین تصمیمی از سوی فرکی بوده است گفت: نه این طور نیست. خود فرکی درخواست جلسه داده بود و برای قطع همکاری هم دلایلی داشت و به نظر من هم به صلاح طرفین بود که همکاری قطع شود. برای ادامه کار باید پیش زمینه های ذهنی و عملی وجود داشته باشد و تا وقتی این شرایط فراهم نباشد ادامه دادن به صلاح نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و فرکی هم بزرگ است اما گاهی پیش می آید که دو طرفی که بزرگ هستند نمی توانند با هم ادامه دهند و دلیلی ندارد که حتما با هم موفق باشند.

باقریان در خصوص اینکه گزینه های سرمربیگری سپاهان چه کسانی هستند گفت: ما تا ۱۰ دقیقه پیش سرمربی داشتیم و اکنون به این سرعت نمی توانیم دست به انتخاب بزنیم. خمره رنگ‌رزی نیست که بخواهیم سرمربی را اعلام کنیم. ما گزینه هایی داریم اما هنوز در هیات مدیره مطرح نشده اند و اگر هر اسمی هم اورده شود من سکوت می کنم.

وی تصریح کرد: ما تا همین لحظه ای که به تازگی با فرکی فسخ کرده ایم با هیچ گزینه ای مذاکره نکرده ایم و هیچ مربی ایرانی هم در فهرست ما نیست. گزینه های ما خارجی است اما تا در هیات مدیره اسامی مطرح نشود من هیچ اسمی را تایید نمی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود قرار است محرم نویدکیا به کادرفنی سپاهان اضافه شود گفت: ما اصلا وارد این بحث ها نشده ایم. او بازیکن ماست و دارد کار خود را می کند. او وقتی بازیکن است چطور می تواند در کادرفنی باشد؟

باقریان همچنین در مورد استعفای خوروش و دلیل رفتن او از سپاهان گفت: تمام اتفاقاتی که در سپاهان رخ داده کاملا فوتبالی است. خوروش هم حتما احساس کرده که تیم نتیجه نمی گیرد در حالی که توان تیم بالاست و فکر کرده باید اتفاقی رخ دهد تا تیم از این حالت بیرون بیاید. البته من هنوز استعفای او را قبول نکردم و فعلا درگیر انتخاب سرمربی هستیم.

باقریان در خصوص اینکه با رفتن فرکی چه کسانی از کادرفنی تیم جدا می شوند گفت: با جدایی فرکی آقای سجادی هم دیگر کنار ما نیستند.

------------------------------

سرمربی موقت سپاهان معرفی شد

سرمربی موقت تیم فوتبال سپاهان برای دیدار مقابل راه‌آهن معرفی شد.

مجید بصیرت و قاسم زاغی نژاد به طور موقت هدایت سپاهان را بر عهده دارند.

این دو قرار است در دیدار سپاهان مقابل راه آهن در جام حذفی تیم سپاهان را هدایت کنند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------