بازی موش و گربه خنده دار اسکوچیچ و فولاد/حالا اهوازی ها درگان را مجانی نمی دهند!



اخبار,اخبار ورزشی,اسکوچیچ

مسئولین باشگاه فولاد برای جدایی اسکوچیچ و پیوستنش به سپاهان پول رضایتنامه می خواهند.

مسئولین باشگاه سپاهان برای انتخاب سرمربی خود به جمع بندی رسیدند.آنها قرار است سکان هدایت تیم خود را به یک مربی کراوات که سابقه مربی گری در ایران را دارد بدهند. آنها روزهای قبل اسم های مثل استیماچ، لوکا بوناچیچ را مطرح کردند اما از اصفهان خبر می رسد سپاهانی ها با اسکوچیچ به توافق رسیدند.

 

اسکوچیچ در این فصل نتوانسته آن‌طور که باید در فولاد نتیجه بگیرد و مسئولان این باشگاه نیز در اندیشه کنار گذاشتن این مربی بوده‌اند. آن‌طور که به نظر می‌رسد، سپاهانی‌ها با اسکوچیچ به توافق نهایی رسیده‌اند و در صورت فسخ قرارداد این مربی با فولاد، او به صورت رسمی به عنوان سرمربی سپاهان معرفی خواهد شد.

مسئولین باشگاه فولاد بارها از اسکوچیچ خواسته بودند استعفا دهد اما حالا که دیده اند او مشتری دست به نقد دارد از اسکوچیچ خواسته اند برای جدایی اش و رفتن به سپاهان پول رضایت نامه را بدهد! به نظر می رسد با این درخواست فولادی ها کمی این معادله پیچیده شود.

 

فولادی ها که تا دیروز موافق رفتن اسکوچیچ بودند حالا از او پول رضایتنامه می خواهند. به نظر می رسد سپاهان پول رضایتنامه اسکوچیچ را به فولاد پرداخت کند تا بتواند به این تیم بپیوندد. اسکوچیچ در ملوان و فصل اول حضورش در فولاد موفق بوده و به نظر می رسد می تواند با محرم کنار بیاید و جو سپاهان را درست کند. او پیشتر در ملوان نشان داد که با ستاره های این تیم کنار آمده و توانسته حاشیه ها را جمع کند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------