آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

اشتباه عجیب علی دایی در مورد اشتباهات داوری علیه پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

سرمربی سابق پرسپولیس در مصاحبه اش نشان داد آنقدرها هم که در سابقه اش نشان داده بود، حافظه دقیقی ندارد.

علی دایی روز یکشنبه در مصاحبه‌اش دچار اشتباه بزرگی شد. او که همچنان به شکل عجیبی ادعا می‌کند در بازی پرسپولیس و صبا سرخپوشان از ناحیه اشتباهات داوری سود برده‌اند، به حضور طاهری در دفتر وزیر ورزش واکنش نشان داده و گفته: «زمانی که در بازی پرسپولیس و فولاد حق تیمِ من را خوردند چرا کسی به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شکایت نکرد و درخواست کمک نداشت؟ همان گلِ هند آرش افشین قهرمانی را از پرسپولیس گرفت اما صدای کسی در نیامد. همین آقا، آن زمان هم عضو هیات‌مدیره باشگاه بود، چرا آن زمان نیامد و از پرسپولیس دفاع نکرد؟»

 

این در حالی است که طاهری آن موقع اصلا نسبتی با پرسپولیس نداشت. بازی تیم دایی با فولاد که در آن گل هند افشین با اشتباه یدالله جهانبازی پذیرفته شد، دی ماه 92 انجام شد. در آن زمان محمد رویانیان برای چندمین بار از سمتش استعفا داده بود تا علی پروین به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شود.

 

در حقیقت آن روزها پرسپولیس به صورت یک نفره اداره می‌شد، اما حتی در همان هیات‌مدیره نمایشی هم اثری از طاهری نبود. شش ماه پیش از آن بازی و در تیر ماه 92، نفراتی مثل محمد صادق اکبری، محمد حسن نامی، علی پروین، محمد رویانیان و محمد جمشیدی به عنوان اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس معرفی شدند.

 

این ترکیب تا اردی‌بهشت 93 حفظ شد تا آنکه در آن زمان، حمید استیلی، حمید زادمهر، حمیدرضا سیاسی، مصطفی سلیمی، علی اصغر مونسان، ابراهیم کاظم‌پور، مهدی خواجه‌وند، علیرضا رحیمی و بالاخره علی‌اکبر طاهری به عضویت هیات‌مدیره سرخپوشان درآمدند. بنابراین وقتی طاهری اصلا پرسپولیسی نبوده، نمی‌توانسته اعتراضی به اشتباهات داوری علیه این تیم داشته باشد.

 

حالا بگذریم از اینکه اصلا بک عضو ساده هیات‌مدیره در این زمینه قدرتی نمی‌تواند داشته باشد و الان هم که طاهری اقدام کرده، به عنوان سرپرست و نفر اول باشگاه وارد عمل شده است. این اشتباه از علی دایی که معمولا حافظه دقیقی دارد بسیار بعید بود.

 

اخبار ورزشی - همشهری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------