آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

مسی به ال کلاسیکو می رسد + تصاویر



مربیان و پزشکان بارسلونا سخت در تلاشند تا او را به دیدار حیثیتی خود مقابل رئال مادرید برسانند و شواهد نشان از آمادگی خوب مسی دارد. دیدار تیم‌های ر‌ئال‌ ماد‌رید و بارسلونا سی‌ام آبان ماه برگزار می‌شود

شدت آسیب دیدگی لیونل مسی به حدی بود که اعلام شد وی قطعا به ال کلاسیکو نمی رسد، اما نحوه تمرینات این مهاجم برجسته جهان نشان می دهد مربیان و پزشکان بارسلونا سخت در تلاشند تا او را به دیدار حیثیتی خود مقابل رئال مادرید برسانند. شواهد نیز نشان از آمادگی خوب مسی دارد.

از دید پزشکان مسی، این ستاره روز به روز در وضعیت جسمی و روحی خود پیشرفت تصاعدی داشته و احتمال حضورش در ال کلاسیکودربی در حال افزایش است. در این میان همکاری تیم ملی فوتبال آرژانتین با باشگاه بارسلونا نیز کم نظیر است، مقامات فوتبال آرژانتین با اعتماد کامل به باشگاه بارسلونا از اعزام بازرس پزشکی خودداری کرده و گزارش کادر پزشکی بارسلونا را قبول دارند.

دیدار تیم‌های ر‌ئال‌ ماد‌رید و بارسلونا سی‌ام آبان ماه برگزار می‌شود اما هنوز به طور 100 درصد مشخص نیست لیونل مسی می‌تواند در این بازی به میدان برود یا نه. مهاجم بارسلونا 6 هفته‌ پیش در بازی برابر لاس پالاماس در لالیگا آسیب دید. او در حال‌ حاضر می‌تواند بدود و کار با توپ را نیز آغاز کرده است.
امرو آگوستینو، پزشک تیم ملی آرژانتین در گفت‌و‌گو با شبکه کادنا سر درباره آسیب‌دیدگی‌ لئو گفت: اگر مسی در ال کلاسیکو بازی کند، ریسک بزرگی است و احتمال دارد دوباره آسیب ببیند. برخی معتقدند مسئولان بارسلونا برای فریب حریف چنین حرف هایی را می زنند که باید تا زمان بازی جذاب ال کلاسیکو منتظر بمانیم.

اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی

 

اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی

 

اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------