رونمایی از شاهکاری دیگر از مدیران سابق پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,مدیران سابق پرسپولیس

شرکت فروشنده ماشین‌های بازیکنان و مربیان پرسپولیس به خاطر چک‌های پاس نشده این باشگاه دست به شکایت به مراجع قضایی زده است.

بعد از موضوع قرارداد مانوئل ژوزه که همچنان نقاط مبهم بسیاری دارد حالا نوبت رو شدن شاهکار دیگری از دوران مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس است.

 

موضوع ماشین‌هایی که به ازای بخشی از مبلغ قرارداد به بازیکنان پرسپولیس داده شده بود و برخی از آنها سند نداشت و مشکل‌ساز شد حتما در ذهن هواداران این تیم باقی مانده است.

 

دو سال پیش و در دوران مدیریت محمد رویانیان، سعید شیرینی که مدیر شرکت کهن پیشکسوتان پرسپولیس به حساب می‌آمد 10 دستگاه خودروی هوندا آکورد و سیویک از شرکت توان خودرو خریداری کرد. قرار شد مبلغ خرید این خودروها که 1.4 میلیارد می‌شد توسط باشگاه به صورت نقد و اقساط پرداخت شود.

 

به همین خاطر طرفین قرار بر این گذاشتند که 600 میلیون تومان نقد و 800 میلیون تومان طی 8 فقره چک 100 میلیون تومانی به شرکت مزبور پرداخت شود. با این حال هم آن 600 میلیون با تاخیر حدودا یک ماهه پرداخت شد و هم تمام چک‌های صد میلیونی برگشت خورد و تا الان هم شرکت توان خودرو نتوانسته به پولش برسد.

 

حالا مسئولان شرکت فوق که دنبال پس گرفتن اصل طلب خود و خسارات وارده هستند به مراجع قضایی شکایت کرده‌اند تا یک پرونده دیگر به پرونده‌های دوران مدیریت رویانیان اضافه شود و کار مدیریت این باشگاه دشوار شود.

 

متن نامه شرکت مزبور به شرح زیر است:

 

احتراما به عرض می‌رساند شرکت توان خودرو جی به پیشنهاد و درخواست‌های مکرر باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در تاریخ 1392.10.7 اقدام به عقد قرارداد فروش 10 (ده) دستگاه خودرو سواری هوندا آکورد و سیویک نموده است که میزان بدهی باشگاه پرسپولیس و شرکت پیشکسوتان و مدیران وقت آن جناب آقای محمد رویانیان و سعید شیرینی در سال 1392 مبلغ چهارده میلیارد ریال بوده است و مقرر گردیده بود در زمان عقد قرارداد مبلغ 6.000.000.000 ریال به صورت نقد و الباقی طی هشت فقره چک به صورت ماهیانه و هر کدام یک میلیارد ریالی پرداخت گردد که متاسفانه مبلغ نقدی هم با تاخیر و حدود یک ماه پس از عقد قرارداد واصل گردید و ماجرا از آنجا بدتر و بدتر می‌گردد که تمامی چک‌های صادره از ایشان برگشت خورده و باشگاه و مدیران از عهده تعهدات خود برنیامدند و با دلایل واهی از پرداخت بدهی امتناع ورزیدند.

 

این در حالی است که این خودروها در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار گرفته و حتی تعدادی از آنها از آن روز تا به حال شماره‌گذاری نشده است و متاسفانه تاکنون با گذشت مدت 2 سال و اندی هیچ کس پاسخگوی طلب این شرکت و روشن شدن موضوع و بدهی آنان نمی‌باشد.

 

بارها با مدیران اسبق و جدید و حتی هیات مدیره و مجموعه فعلی مدیریتی و نیز مجموعه سابق مذاکره و نامه‌نگاری گردیده و متاسفانه باز هم از پاسخگویی در مورد این مطلب امتناع می‌ورزند لذا خواهشمند است پس از بررسی موضوع در صورت صلاحدید با توجه به اینکه مالک اصلی باشگاه پرسپولیس دولت محترم و وزارت ورزش و جوانان می‌باشد و با توجه به وضعیت فعلی بازار و اینکه عدم پرداخت بدهی سنگین باشگاه پرسپولیس باعث ورشکستگی این مجموعه و نیز بیکار شدن حدودا چهل نفر کارمند خانم و آقا به صورت مستقیم و 200 (دویست) نفر غیرمستقیم که اکثرا در قشر جوانان می‌باشند، می‌گردد دستور فرمایید مدیران محترم نسبت به پرداخت اصل بدهی و همچنین خسارات تاخیر تادیه مربوط به دیرکرد بدهی تا زمان پرداخت اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

 

پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی و همکاران محترم کمال تشکر و قدردانی را دارد.

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------