آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

وقتی گوامی ها دنبال کارلوس کروش می گشتند



اخبار,اخبارورزشی,کی روش

یکی از اعضای پلیس گوام وقتی تیم ملی ایران وارد فرودگاه شد با صدای بلند گفت: «پس کارلوس کروش کجاست؟»

تیم ملی ایران صبح دیروز گوام را به مقصد تهران ترک کرد. بعد از برد 6 بر صفر مقابل ایران، کاروان تیم ملی قصد داشت این کشور را ترک کند ولی به دلیل نبود پرواز، ملی پوش ها یک شب در این کشور ماندند تا صبح دیروز راهی تهران شوند. مسیر بازگشت تیم ملی به تهران هم حاشیه هایی به همراه داشت.


دو ساعت وقت صبحانه
کارلوس کروش صبح دیروز به بازیکنان دو ساعت وقت صبحانه داد؛ از 9 تا 11. کروش به بازیکنان گفت که می توانند تا ساعت 11 آزاد باشند و بعد از آن باید در لابی هتل جمع شوند تا به فرودگاه بروند. بازیکنان تیم ملی هم پس از خوردن صبحانه سری به ساحل زیبای گوام زدند و عکس هایی به یادگار گرفتند که دیروز این عکس ها را در اینستاگرام خود منتشر کردند. ملی پوش ها ساعت 11 صبح همه در هتل بودند و راهی فرودگاه شدند.


تحویل گرفتن بازیکنان
به محض ورود بازیکنان ایران به فرودگاه، گوامی ها برخورد بسیار گرمی با تیم ملی داشتند و بازیکنان ایران را تحویل می گرفتند. زبان اصلی گوام انگلیسی است و بعضی از هواداران با بازیکنان تیم ملی صحبت می کردند و حتی به تعریف از بازی تیم ملی پرداختند.


پلیس دنبال کروش
یکی از اعضای پلیس گوام به محض ورود تیم ملی به فرودگاه کاغذی سفیدی در دست داشت و از تمام بازیکنان تیم ملی امضا گرفت. او پس از جمع کردن امضاهایش، به صدای بلند گفت: «پس کارلوس کروش کجاست؟» سرمربی تیم ملی آخرین نفری بود که وارد فرودگاه شد و این پلیس به محض دیدن سرمربی از او امضا گرفت و دو نفر عکسی هم به یادگار گرفتند.

 

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------