مظلومی: نظر مدیرعامل به نبودن کرار است اما من نظرم را به باشگاه داده‌ام/ فکر می‌کردم محل بازی فردا تغییر کند



اخبار,اخبار ورزشی,پرویزمظلومی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همانطور که نفت نقاط مثبتی دارد نقاط ضعفی هم در این تیم می‌بینیم و درست است که ما در لیگ این تیم را شکست دادیم ولی شرایط جام حذفی فرق می‌کند. .

 پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از بازی با نفت تهران اظهار داشت: در ابتدا هفته بسیج را به دولتمردان بسیج تبریک می‌گویم. بازی فردا بازی حساسی است و نفت تیم بسیار خوبی است که مربی خوبی دارد و از خانواده استقلال محسوب می‌شود. او هم برای ما و هم برای هواداران قابل احترام است.

وی افزود: همانطور که نفت نقاط مثبتی دارد نقاط ضعفی هم در تیمش می‌بینیم و درست است که ما در لیگ این تیم را شکست دادیم ولی شرایط جام حذفی فرق می‌کند. امیدوارم با کمک مجموعه باشگاه بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم هرچند کار بسیار سختی است.

وی در پاسخ به این سوال که نفت این روزها شرایط خوبی ندارد و آیا این مسئله تاثیرگذار است، گفت: اینطور نیست. من می‌گویم جایگاه نفت در اینجای جدول نیست. آنها نفرات بسیار خوبی دارند و ما هم اصلا به جایگاه این تیم توجه نمی‌کنیم. به بازیکنانم گفته‌ام صدرنشینی دلیل برتری نیست و باید در زمین همه چیز را نشان دهیم.

مظلومی در خصوص جوانگرایی در استقلال گفت: جوانان استقلال وقتی در تیم بزرگی بازی می‌کنند مطمئنا به شرایط عادت می‌کنند و این جوانگرایی در آینده جواب خواهد داد. همانطور که دیدید بازیکنان باتجربه ما چه در زمین و چه در بیرون از زمین به جوانان ما کمک می‌کنند.

وی در خصوص اینکه آیا برای بازی فردا مصدوم دارید؟ گفت: خرسندنیا مصدوم است و کرار را هم مثل گذشته در اختیار نداریم.

مظلومی در خصوص میزبانی ورزشگاه تختی در بازی فردا گفت: من فکر می‌کردم ورزشگاه را تغییر می‌دهند و بازی در آزادی برگزار می‌شود. نفت هم خوب فوتبال بازی می‌کند ولی تصمیم با تیم نفت که میزبان است، بود.

سرمربی آبی پوشان در خصوص اظهارات بیگ‌زاده و زندی طی هفته‌های گذشته گفت: من فقط در مورد بازی حرف می‌زنم ولی نشان داده‌ام که به هیچ چیزی توجه نمی‌کنم و فقط کار خودم را انجام می‌دهم.

مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر این که تکلیف کرار چه شد؟ گفت: کرار فعلا بازیکن استقلال است و فعلا هم به ایران نیامده. نظر مدیرعامل باشگاه این است که کرار نباشد ولی من نظرم را به باشگاه داده‌ام.

خبرنگاری گفت شما سرمربی استقلال هستید و نظرتان چیست؟ که مظلومی تصریح کرد: من به عنوان سرمربی نمی‌توانم بازیکنان را اخراج کنم ولی او را در اختیار باشگاه می‌‌گذارم اما قطعا با بازیکنی که بی‌انضباط باشد برخورد می‌کنیم. اگر بازیکنی بی‌انضباط نباشد در خدمت او هستیم.

 

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------