مبعلی: من هم می‌گویم پرسپولیس با برانکو مدعی قهرمانی است/ بعید است نفت رضایتنامه‌ام را به استقلال بدهد



اخبار,اخبار ورزشی,ایمان مبعلی

هافبک تیم نفت گفت: هم از برانکو شناخت دارم و هم اینکه پرسپولیس تماشاگران بسیاری دارد، اگر برانکو در تیم دیگری حضور داشت‌ کار سخت بود، ولی این پرسپولیس مدعی قهرمانی است.

ایمان مبعلی درخصوص آخرین شرایص نفت تهران بعد از بازی با استقلال و دیگر دیدار حساس این تیم مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.

 بعد از بازی با استقلال آیا این شکست را فراموش کرده‌اید؟
معمولاً بعد از باخت شکست‌ها تا دو، سه روز روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد، اما فوتبالیست حرفه‌ای به این شرایط عادت کرده و خیلی سریع با همه چیز کنار می‌آید. ما هم این مسئله را فراموش کرده‌ایم، ولی دیدار استقلال و نفت یک نکته مثبت داشت و اینکه ما متوجه شدیم تا لحظه آخر دست از تلاش برنداریم. در این بازی هم ثمره‌اش را دیدیم و حتی در ضربات پنالتی شانس دو بار به ما رو کرد، ولی متأسفانه نتوانستیم از این شانس‌ها استفاده کنیم.

 

البته رحمتی هم خیلی تأثیرگذار بود.
قسمت این‌گونه بود که شرایط به شکلی پیش برود که هواداران استقلال خاطره این بازی را هیچ‌گاه فراموش نکنند. به اعتقاد من عکس‌العمل های رحمتی فوق‌العاده بود و این دروازه‌بان یکی از روزهای به یادماندنی ایران را رقم زد.

 

 چرا خودت پنالتی نزدی؟
انصافا استرس داشتم. از همان زمانی که گل اول را خوردیم، استرس ضربات پنالتی را داشتم. قصدم این بود که پنالتی هشتم یا نهم را بزنم، ولی کار به آنجا نکشید. از سوی دیگر می‌دانستم که رحمتی خوب پنالتی می‌گیرد و این برای هر بازیکنی کار را سخت می‌کند.

 

 بعد از مصدومیت شرایطت چگونه است؟
آنهایی که مصدوم می‌شوند، حرف‌های من را خوب درک می‌کنند. در همین بازی با استقلال صد درصد آماده نبودم، چون در بازی با سپاهان زانویم به یکی از بازیکنان این تیم برخورد کرد و حتی تا روز بازی با استقلال مشخص نبود که می‌توانم بازی کنم یا خیر، ولی به هر صورت شرایطم بهتر شده و خدا را شکر می‌کنم که به شرایط مسابقه رسیده‌ام.

اخبار,اخبارورزشی,ایمان مبعلی

دوشنبه با پرسپولیسی بازی دارید که شرایطش نسبت به ابتدای فصل بهتر شده است.
همین طور است. از ابتدای فصل هم معلوم بود که پرسپولیس با برانکو خوب نتیجه می‌گیرد. برانکو فوتبال ایران را خوب می‌شناسد و مطمئناً جایگاه پرسپولیس را بهتر خواهد کرد. من فکر می‌کنم که آنها امسال بدشانسی آوردند و در آینده شرایط آنها خیلی بهتر خواهد شد. به اعتقاد من پرسپولیس می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

 

 به خاطر شناختت از برانکو این حرف را می‌زنی چون خود برانکو هم چنین اعتقادی دارد.
 من هم همین نظر را دارم.هم از برانکو شناخت دارم و هم اینکه پرسپولیس تماشاگران زیادی دارد، شاید اگر برانکو در تیم دیگری حضور داشت، کار سخت بود، ولی این پرسپولیس به لطف تماشاگرانش می‌تواند خود را بالا بکشد.

 

هرچه به نیم‌فصل نزدیک می‌شویم شایعه حضورت در استقلال قوت بیش‌تری می‌گیرد.
استقلالی‌ها هیچ صحبتی با من نکردند و از طرف دیگر هم باید بگویم من با نفت تهران قرارداد دارم، این باشگاه با من قرارداد امضا کرده و بدون شک روی من حساب کرده است. ماندن یا رفتنم از نفت، دست خودم نیست و باشگاه تصمیم‌گیرنده است؛ هرچند نفت مشکلاتی دارد، ولی به اعتقاد من باشگاه خوب و بزرگی است.

 

یعنی اگر استقلالی‌ها تو را خواستند، منصوریان اجازه جدایی نمی‌دهد؟
بعید می‌دانم. شاید استقلالی‌ها چنین توقعی داشته باشند، ولی بعید می‌دانم منصوریان دخالتی در این موضوع داشته باشد، چون او با من قرارداد نبسته، بلکه باشگاه نفت مرا جذب کرده است. امیدوارم استقلال امسال نتایج خوبی بگیرد و هوادارانش خوشحال باشند. مظلومی هر بار در استقلال بوده، نتایج خوبی گرفته؛ هرچند نتوانسته قهرمان شود.

 

 به‌عنوان سؤال پایانی این روزها فولاد نتیجه خوبی نگرفته است، به‌عنوان کسی که سال‌ها در این تیم بازی کردی، نظرت چیست؟
به اعتقاد من فولاد یک باشگاه بزرگ است؛ هرچند همیشه تغییرات مثبت جواب نمی‌دهد، اما فکر می‌کنم در این شرایط نیاز به تغییر داشته باشد. به نظرم فولاد جایگاهی را که به‌دست آورده، نباید به‌راحتی از دست بدهد و شاید اگر لیگ یک بار دیگر شروع شود هرگز چنین نتایجی به‌دست نیاید. امیدوارم فولاد خوزستان که هم من برایش زحمت کشیدم و هم این باشگاه موجب ترقی من شده، خیلی زود از بحران خارج شود.

 

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------