سازمان لیگ همچنان بدون رئیس/تاج ازخلاء وزارت ورزش استفاده می کند؟



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر خلیج فارس

با رفتن محمود گودرزی از وزارت ورزش که گفته می شد با حضور گزینه مد نظر مهدی تاج در سازمان لیگ مخالف است، شرایط جهت برای رئیس این سازمان از سوی رئیس فدراسیون فوتبال فراهم شده است.

به گزارش مهر- درحالی که حدود پنج ماه از انتخابات فدراسیون فوتبال و جدایی مهدی تاج از سازمان لیگ می گذرد، این سازمان همچنان بدون رئیس اداره می شود و حدود دو ماه است که با سرپرستی علی کاظمی کارها پیش می رود.

 

پس از آنکه مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال توانست رقابت را از مصطفی آجورلو و عزیز محمدی ببرد صحبت ها و اظهارنظرهای متفاوتی مبنی بر انجام توافقات پشت پرده مطرح شد که قرار بوده تاج آرای یکی از گزینه های رد صلاحیت شده را به سود خودش داشته باشد و پس از آکه رئیس فدراسیون شد وی را به عنوان رئیس سازمان لیگ معرفی کند.

 

اما بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال معرفی وی با مشکلاتی مواجه شد که گفته می شد مهمترین آن مخالفت محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بوده است. در این میان وزارت ورزش تمایل داشت گزینه مد نظر خودش به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شود اما تاج با این درخواست آنها مخالفت کرد و به همین خاطر انتخاب رئیس سازمان لیگ با تاخیر مواجه شد.

حالا با کنار رفتن محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان فرصت در اختیار تاج قرار گرفته است تا از خلاء بوجود آمده بین کنار رفتن گودرزی تا انتخاب قطعی وزیر ورزش بعدی گزینه مورد نظرش را به عنوان رئیس سازمان لیگ معرفی کند.

 

در این بین برخی افرادی که ارتباط خوبی با دولت و مهدی تاج دارند صحبت هایی را با یکی از گزینه ها انجام داده اند تا وی را به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب کنند اما هنوز خود تاج با این گزینه ارتباط مستقیم نگرفته است.

 

باید دید مهدی تاج که با مشکلات زیادی در فدراسیون فوتبال مواجه شده و اوضاع مالی فدراسیون تحت مدیریتش هم بهم ریخته است این کار را انجام خواهد داد یا همچنان منتظر می ماند تا اتفاقات آینده را شاهد باشد. به نظر می رسد وضعیت بهم ریخته مالی فوتبال تاج را برآن خواهد داشت تا در این فرصت مناسب گزینه مد نظرش برای ریاست سازمان لیگ را معرفی کند تا وضعیت از این که هست بدتر نشود و اوضاع کمی سروسامان بگیرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------