جلالی افشاگری کرد: بخاطر استقلال 70 دقیقه فحش شنیدم



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار مجیدجلالی

مجيد جلالي سرمربي سايپا کماکان موضع اعتراضي اش را نسبت به آنچه که فحاشي هواداران ذوب‌آهن به خودش مي‌خواند، حفظ کرده است.

این مربی با تجربه که از مصاحبه سعید آذری تیم پیروز نبرد روز گذشته به شدت عصبانی است ابتدا پای مطلب مربوط به مصاحبه آذری کامنت گذاشته و بعد با ما به گفت‌وگو می‌ نشیند. در این بین یک نکته جالب است اینکه از بین ذوب آهنی ها یا جلالی یک نفر دروغ می‌گوید. اینکه یکی می‌ گوید فحاشی صورت گرفته و گروه مقابل می‌ گویند نه واقعا عجیب است و سوال اصلی اینکه دروغگو کدام یک از این 2 گروه است؟

کاش برای خودتان هم همین طور رفتار می‌ کردید
من شنیده ام که آقای آذری گفته که بهتر بود من در مورد مسائل فنی صحبت می‌ کردم و بعد از برد به تیم ذوب‌آهن بابت عملکردش تبریک می‌ گفتم. فقط سوال من این است که آقای آذری اگر برای تیم خودتان همین اتفاق می‌ افتاد، همین کار را می‌ کردید؟ اگر یک گل صددرصد آفساید و یک پنالتی اشتباه زده می‌ شد، باز هم همین حرف را می‌ زدید؟

آقای آذری من را به کری و بی تفاوتی سوق ندهید
آقای آذری چشم من به شما تبریک می‌ گویم فقط خواهش می‌ کنم من را به کری و بی تفاوتی سوق ندهید. چطور می‌ شود در شهری که به پایتخت فرهنگی ایران معروف است و در تیمی که مدیریت آن برعهده آقای آذری است، 70 دقیقه به ما ناسزا گفته می‌ شود. من فکر می‌ کنم با منکر شدن چیزی درست نمی‌ شود. فقط باید ایشان فکری به حال توهین ها کنند تا مشکلات را حل کنند.

تمام جایگاه هماهنگ بودند
چه کسی گفته فقط پشت دروازه به من توهین کردند؟ هم جایگاه روبه‌رو و هم پشت دروازه به من توهین شد. نکته جالب این بود که جایگاه روبه‌رو کاملا هماهنگ توهین می‌ کردند و اینطور نبود که یکی، دو، سه نفر به من فحش بدهند و من ناراحت شوم. جالب است که به من می‌ گویند در این شرایط فقط به مسائل فنی فکر کنم و به مسائل احترام بگذارند.

حرف های گل‌محمدی عجیب است
واقعا برای من عجیب است که چطور می‌ شود، شیرین یک برد آنقدر زیاد باشد که همه اتفاقات بازی را یادشان برود. یادتان باشد که 70 دقیقه به ما فحاشی شد و این چیزی بود که همه آن را دیدند. در فوتبال اروپا کمتر می‌ بینید که یک استادیوم به صورت دسته جمعی فحاشی کنند. البته این موضوع متاسفانه در فوتبال ایران وجود دارد.

این 4 گل از یاد می‌ رود
آقای آذری من باید بگویم که این 4 گل از یاد می‌ رود. ما در خیلی از بازی ها 4 گل زده ایم و حالا هم یک بازی پیش آمده که این تعداد گل را خورده ایم. در فوتبال اتفاقات نتایج عجیب را رقم می‌ زند اما چیزی که می‌ ماند همین موضوعات فرهنگی فوتبال است که امیدوارم مدیران ذوب‌آهن به این موضوع توجه کنند.

اشتباهات داوری بد موقعی بود
اشتباهات داوری زمانی بود که بازی از دست ما خارج شد. بازی یک ـ صفر به نفع ما بود که داور یک پنالتی بی مورد به ضرر ما گرفت. من خودم بارها این صحنه ها را در فوتبال دیده ام که داوران آن را خطا نگرفته اند. ضمن اینکه زمانی که ما 2 ـ 1 عقب بودیم و فشار وحشتناکی برای زدن گل مساوی می‌ آوردیم باز هم داور گلی برای ذوب‌آهن مثبت اعلام کرد که صددرصد آفساید بود. در این شرایط واقعا کار از دست ما خارج شد و شما دیدید ذوب‌آهن بعد از این اتفاقات بهتر بازی کرد چون آنها استاد استفاده از ضدحمله هستند.

چرا به من توهین شد؟
من واقعا خودم هم نمی‌دانستم که چرا طرفداران ذوب‌آهن به من توهین می‌ کنند؟ من بارها به اصفهان آمدم، بازی کردم و بدون هیچ مشکلی از این شهر رفته ام. البته این را بگویم که در مسیر یکی از لیدرها به من گفت که به این دلیل به من توهین شده که در لیگ هشتم باعث شدم ذوب‌آهن قهرمان نشود.

حق ما است که به داوری اعتراض کنیم
واقعیت این است که این اشتباهات ما را کلافه کرده اند. شما ببینید که ما نه در فدراسیون و نه در سازمان لیگ هیچ قدرت ویژه ای نداریم و حقمان است که به کمیته داوران بابت این قضاوت اعتراض کنیم. ضمن اینکه حق ما این است که بازی هایمان در شرایط منصفانه پیش برود تا بتوانیم از این موضوع استفاده کنیم.

 

اخبارورزشی - ورزش3

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------