آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

بدهی 600 هزاردلاری استقلال به خارجی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

بدهی سنگین آبی پوشان به بازیکنان خارجی دردسر قدیمی این باشگاه است که در سال های گذشته بحران های زیادی را برای آبی ها ایجاد کرده است.

به گزارش ورزش سه، بدهی های خارجی باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی این تیم طی سالیان گذشته بارهای برای این باشگاه مشکل ساز شده است. آبی پوشان در لیگ گذشته بارها تا مرز کسر امتیاز پیش رفتند اما در نهایت توانستند بدهی های سنگین خود به بازیکنانی از جمله توزی را پرداخت کنند.

 

باشگاه استقلال حالا مجددا با نامه جدید کمیته انضباطی فیفا با اولتیماتومی برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی خود رو به رو شده است. لیام ردی، هندریک هلمکه و جی لوید ساموئل سه بازیکنی هستند که آبی ها باید خیلی زود بدهی سنگین خود به این بازیکنان را بپردازند. میزان بدهکاری باشگاه استقلال به این بازیکنان در کنار جریمه های اعمال شده از سوی فیفا نزدیک به 600 هزار دلار یا 2 میلیارد تومان است. رقمی که آبی پوشان فرصت چندانی برای پرداخت آن ندارند و اگر این بدهی را پرداخت نکنند در مرحله اول با جریمه کسر امتیاز رو به رو می شوند.

 

بدهی باشگاه استقلال به لیام ردی و ساموئل به زمان مدیریت علی فتح الله زاده باز می گردد اما بدهی به هلمکه مربوط به لیگ چهاردهم و دوران مدیریت افشارزاده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------