اولیویرا:بازیکنان تراکتورسازی قدشان اندازه جوانان و نوجوانااست/از پرسپولیس نمی‌ترسیم



اخبار,اخبارورزشی,اخبارتونی الیویرا

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تلاش می‌کنیم نتیجه بازی با پرسپولیس به نفع ما باشد و مزاحم این تیم برای کسب پیروزی باشیم.

تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: تیمی که می‌خواهیم مقابلش بازی کنیم تیم ریشه‌دار و بزرگی در ایران است. همانطور که گفتید پرسپولیس در لیگ خوب ظاهر نشده اما ما کاری به گذشته تیم نداریم و تلاش می‌کنیم که نتیجه بازی را به دست بیاوریم و مقابل هر تیمی چنین روشی داریم.

وی ادامه داد: شاید پرسپولیس در جدول جایگاه خوبی نداشته باشد اما پرسپولیس تیم بزرگی است و جایگاهش دلیل بر بی کیفیت بودن تیم نیست این تیم 4 بازی است که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازنده نشده است و یک تیمی است که اعتماد به نفس خوبی دارد و خیلی خوب کار کرده‌اند. بازی خودمان را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم برنده شویم اما بازی سختی داریم و ما برای عبور از این تیم آماده کرده‌ایم و مثل همه بازی‌های دیگر سعی می‌کنیم 3 امتیاز را بگیریم و مزاحم این تیم باشیم از نظر فنی البته نوع دیگری از مزاحمت برداشت نشود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد کمبود بازیکن گفت: ما اکنون 15 بازیکن بیشتر نداریم و نمی‌دانم فردا چه بازیکنی را در فهرست بگذاریم که فهرست 18 نفره مان تکمیل شود اگر کسی می‌تواند به ما کمک کند در خدمتش هستیم ولی اینها بهانه‌ای نیست و ما هواداران خوبی داریم  و شاید با 11 بازیکن هم بتوانیم کارمان را انجام بدهیم

وی در مورد بازیکن داسیلوای برزیلی جدید تراکتورسازی، گفت: مشکلی در این وسط هست که اگر حل شود درست می‌شود و انتظار دارم مشکلات این بازیکن حل شود تا حداقل بتواند روی نیمکت بنشیند هنوز نامش را در فهرست نگذاشته‌ام و اگر مشکلش حل شود نامش را در فهرست 18 نفره می‌گذارم. من مدیر برنامه بازیکن نیستم و یک سری کارهای اداری هست که باید انجام شود و انتظارم این است که مشکلات این بازیکن حل شود و روی نیمکت بنشیند.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: 5 بازیکن را فردا نداریم، کیانی، گردانی، شیروند و ... با همین بازیکنان باید کار کنیم و هر کاری می‌خواهیم انجام بدهیم با همین نفرات باید انجام بدهیم و این جور مشکلات کار مربی را سخت می‌کند و باید به این مشکلات پایان بدهیم و سعی می‌کنیم راه حل مشکلات را پیدا کنیم و برای بازی آماده شویم کاری که می‌کنیم.

اولیویرا در مورد اینکه چه باید بشود تا او بهتر در تراکتورسازی نتیجه بگیرد، گفت: برخی  مشکلات  تراکتورسازی مربوط به مدیریت است و آنها باید بگویند چه می‌خواهند از تراکتورسازی و این مسایل زیاد به من مربوط نمی‌شود.

اولیویرا در مورد مهار گابریل  گفت: بازیکن من بوده است و می‌شناسمش و می‌توانم کنترلش کنیم. دیدید که تیم الاهلی چه بازیکنان قدرتمندی داشت افرادی که برنامه بازی‌های آسیایی را دنبال می‌کنند همانطور که ما برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شدیم برای لیگ برتر ایران هم آماده شدیم و تفاوت این بازی با بازی آسیایی این است که بازیکنان پرسپولیس را بیشتر و بهتر از تیم الاهلی می‌شناسند. با همه این اوصاف بازیکنان ما بازیکنان پرسپولیس را بهتر می‌شناسیم ولی معنایش این نیست که بخواهیم کنار بکشیم یا بترسیم و برای این بازی هم برنامه ریزی کرده‌ایم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد نحوه مهار محسن بنگر، گفت: عیسی اندوی را در خط دفاع می‌گذاریم تا بتواند سر بزند! چطور در چند بازی گذشته دفاع کردیم و ضربات ایستگاهی که زدند دیدید که ما چطور دفاع کردیم و دفاع منطقه‌ای و نفری انجام دادیم. در ضربات ایستگاهی ما نفر را مهار کردیم یا منطقه‌ای دفاع کردیم؟ به من جواب بدهید؟ (که خبرنگار گفت که منطقه‌ای دفاع کردید)الاهلی هم بازیکنان بلندقدی داشت و  من که نمی‌توانم بازیکنم را بکشم و بزرگش کنم و در دفاع بگذارم و من سعی کردم با سازماندهی دفاعی کار کنیم و فعلا تدابیری انجام دادیم . من که نمی‌توانم بازیکن را بکشم تا بزرگ شود. دفاع برای ما اما سازماندهی که در آن منطقه دفاعی دادیم.این سوال را که می‌کنید همیشه در ذهنم هست و فقط در بازی با پرسپولیس نیست و بیشتر تیم‌ها قدبلند هستند اما تیم ما میانگین قدی اش کوتاه است. بازیکنان تراکتورسازی قدشان اندازه جوانان و نوجوانان است، صادقی، فرشاد احمدزاده، کیانی، گردانی و ... همه آنها قد کوتاه هستند و فیزیک بدنی امتیاز ویژه در تیم‌های فوتبال محسوب می‌شوند.

اولیویرا در مورد استفاده از محسن دلیر در بازی با پرسپولیس، گفت: او یک هفته بیرون بود و  شاید نفر هفدهم دلیر باشد اما اکنون مهاجم دارم و آنچه من ندارم دفاع چپ و دفاع راست است و اگر دلیر می تواند دفاع بازی کند خیلی خوب می‌شد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد حضور هواداران، گفت: بازی روز یکشنبه و روز کاری است. هفته پیش 35 هزار نفر آماده بود و اگر همان قدر تماشاگر بیاید یا کمتر چیزی از قدرت هواداران ما کم نمی‌شود و می‌دانیم هیچ وقت تنها نیستیم و چه تعدادشان 10 نفر باشد یا 20 نفر یا یک میلیون؛ البته انتظارم این است که تماشاگر بیشتری بیایند و از فوتبال لذت ببرند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چرا می‌گویید که بازیکنان را بکشم و بزرگ کنم و این بی‌احترامی به بازیکنان است، گفت: کاری که تا کنون انجام داده‌ایم سعی کرده‌ایم سازماندهی دفاعی برای تیم انجام بدهیم و تقریبا انجام شده است و با تیمی که جمع بازی می‌کند. تصمیم گرفته‌ایم یک منطقه فشار یا پرس به وجود بیاوریم و بعد از اینکه صاحب توپ شدیم از طریق گردش با توپ و عکس العمل سریع از این سرعت و کارمان استفاده کنیم و یک محفظه‌ای به وجود بیاریم و به حریف ضربه بزنیم. شما از همه چیز تیم ما خبر دارید. چه باید بگویم؟ چند سال است ما باهم صحبت می‌کنیم و قصد اذیت کردن کسی را نداریم و اگر گفتم بکشیم بازیکن را معنایش بی‌احترامی به بازیکنی نیست و اگر اجازه بدهید بروم و سر تمرین چون تمرین قبل از بازی است.

وی در مورد اینکه یک سری مشکلات حاد تیم دارد، گفت: می‌دانیم که در یک کاروان هستیم اما می‌خواهم بدانید که حقیقت تیم را شما بدانید. مشکل اصلی ما سازماندهی است. شما تیم را کاملا می‌شناسید و نباید این سوالات را بپرسید و از داشته‌هایمان سعی می‌کنیم استفاده کنیم و با وجود تمرینات کمی که با تیم داشته‌ام خوب نتیجه گرفته‌ایم10 سال دیگر هم بیایم اینجا این سوالات را خواهید پرسید.

 

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------