آذری: جام حذفی جام غول‌کش‌هاست/ با پرسپولیس و استقلال در فولادشهر بازی می‌کنیم



اخبار,اخبار ورزشی,سعیدآذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: با دو تیم پرسپولیس و استقلال فقط در فولادشهر بازی می‌کنیم و نه ورزشگاه نقش جهان.

سعید آذری در گفت و گو با  فارس، در مورد افتتاح ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: از افتتاح این ورزشگاه  خوشحال هستم و تیم ذوب آهن نیز در برخی از دیدارهایش در این ورزشگاه به میدان می‌رود. البته بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود اما در برخی مسابقات که کادرفنی ما صلاح بببیند به جای فولادشهر در نقش جهان بازی می‌کنیم. ضمن اینکه ممکن است چمن ورزشگاه فولادشهر را هم زیر کشت مجدد ببریم.

 

آذری در مورد دیدار فردای تیمش مقابل اکسین البرز در جام حذفی و اینکه ذوب آهن قهرمان دو دوره جام حذفی است گفت: جام حذفی جام غول‌کش‌هاست. دو روز پیش هم دیدید که تیم‌های لیگ برتر به سختی از پس حریفان لیگ دسته اولی برآمدند. بازیکنان ما هم با تمام توان و انگیزه به مصاف حریف می‌روند و می‌دانند که به قهرمان دو دوره جام حذفی کاپ قهرمانی نمی‌دهند بلکه باید تلاش کنند و همان شرایط گذشته را داشته باشند. اگر بتوانیم اکسین البرز را شکست بدهیم در بازی بعدی در اصفهان میزبان تیم ماشین‌سازی هستیم.

 

البته ما به همه حریفان با احترام نگاه می‌کنیم و به اینکه مربوط به کدام دسته و رده هستند توجهی نداریم. به قول پهلوان حسن رزاز ممکن است آدم با یک پوست خربزه هم زمین بخورد. تیم اکسین هم تیم خوبی است که فیروز کریمی هدایتش را برعهده دارد و این مربی هم شناخت کافی از تیم ما دارد. امیدوارم در این مسابقه پیروز شویم. باید از هیات مدیره باشگاه هم تشکر کنم که حمایت‌های لازم را از ما انجام داده‌اند.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب  آهن اصفهان در مورد انتخاب بهاروند به عنوان سرپرست سازمان لیگ و اسلامیان به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به هر دو عزیز تبریک می‌گویم. البته اسلامیان از مدیران ورزشی کشور است که در هر جایی حضور داشتند تاثیرگذار بوده‌اند. ایشان از مقام‌های عالی‌رتبه دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن بوده‌اند. امیدوارم ایشان در هیات رئیسه فدراسیون هم مثل همیشه موثر باشند. بهاروند هم با توجه به سوابقی که داشتند برای سازمان لیگ انتخاب شد‌ه‌اند و هر کمکی که ایشان از باشگاه‌ها بخواهند به طور تمام قد در خدمت ایشان خواهیم بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------