آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

زیر باران باید رفت و جور دیگر باید بازی کرد!



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی

آب و هوا نباید مانعی باشد برای رسیدن ایران به ساحل مقصود به ویژه آنکه تیم کی روش در هر بازی با استراتژی و نفرات متفاوتی به میدان می رود و می تواند مثل کانتونا از باران لذت ببرد. ..

به گزارش  مهر، آب و هوا در مالزی خوب نیست، البته خوب بودن را باید معنی کرد اگر باران و هوای پاک را بد بنامیم هوای تهران را که شبیه به هوای چند سال بعد از حادثه چرنوبیل شده و به قول برخی انگار بمب شیمیایی در آن زده اند را باید جهنم نام گذاری کنیم اما از دید فوتبالی که نگاه کنیم، زیر باران و در هوای خیس خوب نمی شود فوتبال بازی کرد مخصوصا در فاز حمله که باید توپ را جلو برد و با دقت با وجود لیزی زمین و توپ، آن را گل کرد.

 

با این وجود اما می‌توان سوریه را حتی در مالزی و زیر باران های سیل آسای جنوب شرق آسیا برد. کافی است عزمی جزم باشد و اراده ای قدرتمند. از کانتونا پرسیدند بالاترین لذت تو در زندگی چیست؟ گفت فوتبال بازی کردن زیر باران. کافی است از آن لذت ببریم و ملی پوشانمان  بدو ترین روز خود را سپری کنند و بدانند نفس نفس زدن آنها زیر باران تنفسی عمیق و بخار آلود است برای مردم کلان شهر های ایران.

 

سوریه تیم ضعیفی نیست، البته تیم ضعیف که دیگر اصلا وجود ندارد و هر تیمی در آن سطح هست که گاهی بتواند یک قدرت برتر را کاملا غافلگیر کند کما اینکه امارات با ژاپن چنین کرد و سوریه با کره جنوبی.  کی‌روش حتما این دیدار ها را دوره می‌کند و به بازیکنانش تزریق می کند. او بلد است چه کند.

 

تیم ایران مدت هاست که قابل شناسایی نیست، هر بازی ایده ای جدید و ترکیبی جدیدتر دارد. دایره ای باز دارد که حتی آندرانیک تیموریان را هم گاهی بیرون از آن قرار می دهد. این موضوع مربی سوری را گیج کرده و او هم مثل مربی کره نمی داند با کدام تیم قرار است مواجه شود.

 

دفاع اتوبوسی

با این حال به نظر می رسد سوریه اتوبوسی دفاع کند و جلوی ایران قرار بگیرد تا با یک تساوی هم ایران را مهار کند و هم شانس خودش را زنده نگه دارد. در اینسو کی روش یک دوجین مردانی دارد که در رقابت با یکدیگر به شدت  مایه گذاشته اند و کم نمی‌آورند. باید دید جانشین های محرومان و از دایره بیرون افتاده ها چه می کنند؟ این آزمون بزرگی هم برای آنها خواهد بود تا جای خود را فیکس کنند و خودشان را به کی روش تحمیل کنند.

 

باید دید جزیره ناشناخته و دم دمی مزاج کی روش مقابل سوریه ای که از حالا می داند که کارش دفاع و ضد حمله است چه خواهد کرد؟ به هر حال زیر باران باید رفت، جور دیگر باید دید، جوری مثل اریک کانتونا.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------