خودم خواستم کارشناسان دادگستری رسیدگی کنند/هزینه بیشتر قانونی بود



اخبار,اخبار ورزشی,فتح الله زاده

آب و هوا نباید مانعی باشد برای رسیدن ایران به ساحل مقصود به ویژه آنکه تیم کی روش در هر بازی با استراتژی و نفرات متفاوتی به میدان می رود و می تواند مثل کانتونا از باران لذت ببرد. ..

مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه تقاضا داشته که کارشناسان دادگستری به قراردادها رسیدگی کنند گفت: در سال ۲۰۱۳ مجوز داشتیم که بیشتر خرج کنیم.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون بررسی قراردادهای بسته شده در زمان وی که امروز در باشگاه استقلال صورت گرفت گفت: بله آن عزیزان کارشناس دادگستری هستند که بنده تقاضا کردم حساب ها را بررسی کنند.

 

فتح الله زاده در ادامه افزود: برخی دوستان مدعی شده بودند که ما در سال ۲۰۱۳  بیشتر از سقف فدراسیون فوتبال هزینه کرده ایم که ما خواستیم این قراردادها برای رفع همه شبهات بررسی شود.

 

وی در ادامه تاکید کرد: آن سال به دلیل حمله ما به ستاره سوم و رسیدن تیم به جمع چهار تیم برتر آسیا از فدراسیون مجوز گرفتیم که از دیگران بیشتر هزینه کنیم. آن نامه موجود است و کار ما کاملا قانونی بوده است.

 

علی فتح الله زاده ادامه داد: این مثل آن سقفی است که برای استقلال و پرسپولیس دو سال قبل تعیین کردند و برای پرسپولیس ۱۸ میلیارد و برای استقلال ۱۵ میلیارد در نظر گرفتند چون پرسپولیس آن سال در آسیا بود و استقلال در آسیا نبود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------