طاهری: هیچ بحثی درباره تغییر من مطرح نیست



اخبار,اخبار ورزشی,علی اکبرطاهری

علی‌اکبر طاهری می‌گوید هیچ بحثی مبنی بر تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح نیست و او طبق برنامه‌هایی که از پیش تعیین کرده به کار خود در پرسپولیس ادامه می‌دهد. ..

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه شایعاتی مبنی بر احتمال تغییر در کادر مدیریتی این باشگاه وجود دارد اظهارکرد: تا جایی که من می‌دانم در وزارت ورزش هیچ بحثی در مورد این موضوع وجود ندارد. البته این طبیعی است که به محض اینکه یک جابه‌جایی در وزارتخانه صورت می‌گیرد، این گمانه‌زنی‌ها به وجود می‌آید و متاسفانه این کار در فضای رسانه‌ای ما به اپیدمی تبدیل شده است.

 

او ادامه داد: هیچ صحبتی مبنی بر تغییر در کادر مدیریتی باشگاه انجام نشده و ما طبق برنامه‌هایی که داریم کار را پیش می‌بریم باید به تصمیم‌های مسئولان احترام بگذاریم، هر فرد جدیدی که مسئولیت بزرگی مثل وزارت ورزش را بر عهده می‌گیرد جایگاه خاصی دارد و همه باید به او کمک کنیم تا اهداف پیش رو را جامه عمل بپوشاند.

 

طاهری همچنین گفت: اگر تحولاتی در هر رشته‌ای رخ می‌دهد، باید در جهت رسیدن به اهداف عالی آن باشد. ما در پرسپولیس همیشه سعی کرده‌ایم که همه کارها را برای رسیدن به یک هدف واحد انجام دهیم و آن هم خوشحالی هواداران و دیدن لبخند روی لب مردم است.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشت به ایسنا گفت: این جلسات در وزارتخانه کاملا طبیعی است. ما به عنوان مدیر باشگاه به وزیر ورزش گزارش کار می‌دهیم و این چیز عجیب و غریبی نیست. بالاخره ایشان اتفاقات پرسپولیس را رصد می‌کند و خوشبختانه روی کارش احاطه دارد. من در این جلسه گزارش کارهایی که در دو سه ماه اخیر در باشگاه انجام شده بود را به وزیر دادم. در این جلسه هم هیچ صحبتی از تغییرات در تیم نشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------