حسن زاده: همه حرف هایی که نکونام علیه قلعه نویی زده بود را با مدرک ثابت کردیم



اخبار,اخبارورزشی,اخبار نکونام

وکیل حقوقی جواد نکونام گفت: «ما با مدارک مستدل و مستندات محکم توانستیم تمام ادعاهای نکونام در مصاحبه علیه قلعه نویی را در دادسرای فرهنگ و رسانه اثبات کنیم.»

 پس از این که امیر قلعه‌نویی شکایتی را علیه جواد نکونام مطرح کرد، پرونده در چندین مرحله در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی دادسرای عمومی و انقلاب تهران مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با نظر بازپرس ویژه این پرونده شکایت سرمربی آبی‌ها علیه بازیکن سابق این تیم رد شد و به عبارتی دیگر جواد نکونام توانست خلاف ادعای اتهامی مطروحه را به اثبات برساند و در نهایت از اتهام وارده مبرا شود.

 

رضا حسن‌زاده در پرونده شکایت قلعه‌نویی از نکونام تاکنون با هیچ‌یک از رسانه‌های گروهی مصاحبه نکرده و ترجیح داده در سکوت و بی‌خبری کارش را پیش ببرد.

 

حسن زاده در این خصوص برای اولین بار به اظهارنظر پرداخت کرد و حرف هایش را در مورد پرونده‌ای که منجر به صدور قرار منع تعقیب شد اعلام کرد.

 

* چطور شد شما زودتر در جریان صدور قرار منع تعقیب در این پرونده قرار گرفتید؟

- اینکه من زودتر از بقیه در جریان اتفاقات این پرونده قرار داشته باشم اصلا چیز عجیبی نیست چون من وکیل یک‌طرف این دعوای حقوقی بودم و هر روز موضوع را پیگیری می‌کردم، حالا اینکه چرا دوستان دیرتر در جریان کم و کیف کار قرار گرفته‌اند دیگر باید از خودشان پرسید که چرا اخبار مربوط به پرونده‌ای که درگیر آن هستند را باید در رسانه‌ها بخوانند و مطلع شوند.

 

* اما روزنامه خبر ورزشی این خبر را روز چهارشنبه تیتر کرده بود؟
- اینکه چرا نشریه فوق زودتر مطلع شده یک دلیل واضح دارد چون این نشریه به همراه جواد نکونام طرف مشترک این شکایت بودند و یک سوی این دعوای حقوقی حق داشتند موضوع را پیگیری کنند. طبیعی بود که می‌دانستند در این مورد چه اتفاقی رخ داده که منجر به صدور قرار منع تعقیب شده است. در این مورد هم نمی‌توان پیرامون ما و ارتباط با رسانه‌ها ادعای خاصی مطرح کرد.

 

* وکیل قلعه‌نویی می‌گوید شهادت شهود پرونده نکونام در این مورد خاص اصلا معتبر نیست و نباید برای دادسرا ملاک عمل قرار می‌گرفت؟
- اینکه شهادت شهود پرونده در این خصوص حائز شرایط لازم برای استناد در دادگاه است یا نه موضوعی است که تشخیص صلاحیت آن برعهده دادگاه ذیصلاحی است که موضوع را تحت بررسی قرار داده و رأی صادر می‌کند. وکیل قلعه‌نویی هم نظر شخصی خودش را در این باره اعلام کرده و هیچ ارتباطی به موضع دادسرای فرهنگ و رسانه ندارد.

 

* برای ما جالب است از روال اثبات بعضی از ادعاهای مطرح شده در مصاحبه جنجالی نکونام در خصوص قلعه‌نویی و اطرافیانش مطلع شویم؟
- راستش چون هنوز این پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد و هیچ چیزی قطعی نیست و امکان دارد وکیل قلعه‌نویی به رأی صادره از سوی بازپرسی اعتراض بزند از ذکر این مسائل معذورم چون همان طوری که گفتم در صورت اعتراض طرف مقابل این موضوع در دادگاه کارکنان دولت مجددا مورد بحث و قضاوت قرار می‌گیرد و صحبت کردن در مورد آن درست نیست ضمن اینکه قانونی هم نیست اما چون سئوال کردید بد نیست بدانید ما با مدارک مستدل و مستندات محکم توانستیم تمام ادعاهای نکونام در این مصاحبه را در دادسرای فرهنگ و رسانه اثبات کنیم و مبنای دفاعیات ما هم از لحاظ حقوقی آنقدر محکم بود که بازپرس پرونده قانع شود و قرار منع تعقیب صادر کند.

 

* اگر طرف مقابل اعتراض زده باشد امیدوارید این ادعاها را در دادگاه کارکنان دولت هم اثبات کنید؟
- اینکه در این مورد پیش‌داوری کنم اصلا درست نیست چون می‌دانم در دادگاه‌های آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد اما همین قدر بدانید چون ما با ادله قانونی و از طریق مبنای حقوقی توانستیم ادعاهای نکونام را اثبات کنیم. فکر می‌کنم این موضوع اگر در هر دادگاه دیگری هم مطرح شود توانایی اثبات این ادعاها را داریم و بعید می‌دانم در این مورد به مشکل خاصی برخورد کنیم.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------