قربانی: دوست دارم گل 800 استقلال را هم بزنم



اخبار,اخبار ورزشی,علی قربانی

مهاجم استقلال از این که نامش به عنوان زننده هفتصدمین گل استقلال در تاریخ این باشگاه ثبت شد حسابی خوشحال است.

علی قربانی به ورزش سه گفت که دوست دارد زننده هشتصدمین گل استقلال هم خودش باشد هرچند که موفقیت این تیم برایش از این موضوع مهمتر است.

 

از این که نام تو به عنوان زننده هفتصدمین گل استقلال در تاریخ این باشگاه در لیگ  برتر ثبت شد، چه حسی داری؟

واقعیتش را بخواهید زدن گل همیشه لذت بخش است و این که توانستم با زدن گل هفتصدم استقلال نام خودم را در تاریخ این باشگاه ثبت کنم خیلی اتفاق خوبی است. واقعا از این که نامم در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شد خیلی خوشحال کننده است و امیدورام بتوانم این آمار را بهتر کنم.

 

فکر می کردی روزی بتوانی هفتصدمین گل تاریخ استقلال را بزنی یا اصلا به این اتفاق فکر نمی کردی؟

راستش را بخواهید من قبل از بازی با صبا شنیده بودم که اگر 2 گل دیگر بزنیم به گل هفتصدم استقلال در لیگ می رسیم و من خیلی دوست داشتم این گل به نامم ثبت شود. حالا هم خوشحالم که فرصتی دست داد که این گل به نام من ثبت شود و این اتفاق خوبی است. البته این را هم بگویم که کمک به استقلال برای من از هرچیزی مهم تر است.

 

گل هشتصدم استقلال را هم خودت می زنی؟

تا آن زمان فکر می کنم فوتبال را کنار گذاشته باشم. (با خنده) البته شوخی می کنم و طبیعی است که دوست دارم گل هشتصدم استقلال را هم خودم بزنم.

 

چرا اینقدر کم برای استقلال بازی می کنی؟ فکر می کنی کادرفنی باید بیشتر به تو فرصت بازی بدهند؟

من در بازی با ملوان نوین مصدوم شدم و دو سه هفته طول کشید که بتوانم به شرایط ایده آل برسم و واقعا اذیت شدم. در هفته های گذشته کمی از نظر بدنی روی فرم نبودم و به همین دلیل چند بازی را از دست دادم. با این حال خوشحالم که در بازی با صبا توانستم به استقلال کمک کنم و برای من موفقیت تیمم از همه چیز مهمتر است و دوست دارم در راه رسیدن به صدرجدول کمک کنم.

 

تو از نظر آمار گل نسبت به دقایق بازی کاملا موفق بوه ای. می توانی به این روند خوبت ادامه بدهی؟

خب من کم کم دارم در ترکیب اصلی جا می افتم و همانطور که گفتم بیشتر از گلزنی دوست دارم برای استقلال بازیکن مثمرثمری باشم. فکر می کنم اگر در هفته آینده بیشتر بازی کنم می توانم این آمار را بهتر کنم و کم کم در جدول گلزنان بالا بیایم.

 

به آقای گلی هم فکر می کنی؟

صد در صد فکر می کنم. به هرحال من هم دوست دارم روزی آقای گل لیگ ایران شوم ولی اول هدفم این است که کادرفنی استقلال از عملکردم راضی باشند و بتوانم بیشتر بازی کنم.

 

قبول داری بازی با تراکتورسازی مهمترین بازی فصل استقلال است؟

صد در صد این بازی برای ما خیلی مهم است چون بهترین بازیکنان ایران در تراکتورسازی جمع شده اند و این تیم کادرفنی خوبی هم دارد. با این حال ما هم استقلال هستیم و نام بزرگی داریم و انشاالله در بازی روز جمعه با حمایت هواداران مان می رویم که پیروز شویم.

 

فکر می کنی هواداران استقلال در بازی روز جمعه حمایت خواهند کرد؟

صد در صد همین است. ما در بازی روز جمعه به حمایت یار دوازدهم مان نیاز داریم و انشاالله  تلاش می کنیم یک پیروزی شیرین را به آنها هدیه کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------