آخرین اظهارنظر هدایتی در اینستاگرام درباره خصوصی سازی پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,اخبارخصوصی سازی پرسپولیس

عابربانک پرسپولیسی اعلام کرد: «وقت پانزده دقیقه ای برای موضوع خصوصی سازی در تلویزیون کم لطفی است.»

حسین هدایتی پس از اینکه اظهاراتش را در برنامه گفتگوی خبری شبکه دو سیما مطرح کرد، در صفحه اجتماعی خود نوشت: «ضمن تشکر از وقتی که صدا و سیما در رابطه با موضوع خصوصی سازی باشگاه ها به بنده داد، لازم می دانم چند نکته را عرض کنم.

 

اولا پانزده وقت برای این موضوع و با این همه میهمان حضوری و تلفنی مقداری کم لطفی به این مساله مهم است. هر چند که اگر اشتباه نکنم اولین باری بود که راجع به خصوصی سازی از یک نفر با هویت خصوصی به جای دولتی، نظرخواهی شد.

 

ثانیا علیرغم اینکه فرمودند مشکلی برای واگذاری به شخص حقیقی وجود ندارد ولی بنده بارها تاکید کرده ام که بهتر است این باشگاه ها به شرکت های سهامی عام که امکان واگذاری بخشی از سهام به مردم در آن وجود دارد، واگذار شود.

 

در همین زمینه شرکت استیل آذین ایرانیان (سهامی عام) که بدون هیچ گونه بدهی به سیستم بانکی کشور و با شعار مردم در جایگاه شریک در شرف ورود به بازار بورس است از طرف بنده معرفی شد.

 

ثالثا بحثی در رابطه با سقوط باشگاه استیل آذین به دسته یک مطرح شد که بایستی عرض شود این باشگاه قابل مقایسه با باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نیست. مقایسه یک باشگاه تازه تاسیس با یک باشگاهی که بیش از سی میلیون هوادار دارد و بالای چهل و پنجاه سال قدمت، قیاس مع الفارق است.

 

ان شاءالله در فرصتی مناسب به دلایل این اتفاق مفصلا اشاره می کنم. هر چند که قبلا در این باره توضیحاتی داده ام و علاقمندان مطلع هستند.

 

امیدوارم هیات واگذاری در زمینه کاهش قیمت و نحوه پرداخت تصمیمات جدیدی بگیرد که بخشی خصوصی برای حضور در این مزاید تشویق گردد و هواداران بدانند استیل آذین ایرانیان خریدار است اما با شرایطی که اعلام نموده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار حسین هدایتی

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------