سوتی های تمام نشدنی برنامه 90؛ اعتماد کنیم آقای عادل!؟



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارعادل فردوسی پور

اشتباهات فاحش برنامه 90 در ارائه آمار و ارقام، برخی از مخاطبان را در خصوص گزارش های ویژه فنی این برنامه بی اعتماد ساخته است.

برنامه 90 طی ماه‌های اخیر تاکید بسیار ویژه‌ای روی ارایه آمار و ارقام داشته است. این در حالی است که در اطلاعات ارایه شده توسط همکاران عادل، اشتباهات پرشماری دیده می‌شود.

 

بعضی از این خطاها را خود فردوسی‌پور در حین اجرای برنامه یا در برنامه هفته بعد اصلاح می‌کند، مثل اتفاقی که برای کبه افتاد، یا حتی آماری که در خصوص میلاد نوری هافبک استقلال ارائه شد و پس از مصاحبه های تند این بازیکن فردوسی پور در برنامه بعدی اش آن را اصلاح کرد.

 

اما بسیاری از اشتباهات از دید خود عادل هم پنهان می‌مانند. به عنوان نمونه در همین برنامه آخر 90، مجموع پاس گل‌های طارمی شش تا اعلام شد، در حالی که او پنج بار در لیگ، یک بار در حذفی و یک بار هم در آسیا پاس گل داده است.

 

همچنین در برنامه عادل ادعا شد تا به حال دو تیم در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان دروازه خودشان را بسته نگه داشته‌اند، در حالی که این موفقیت از آن سه تیم است؛ پرسپولیس، السد و یک باشگاه چینی!

 

حالا معلوم نیست می‌توانیم به سایر آمار و ارقام برنامه 90 اعتماد کنیم یا نه؟ مثلا کسی حالش را دارد چک کند و ببیند احمد نوراللهی مقابل بنیادکار دقیقا 27 بار قطع توپ داشته؟ بعید است!

 

خدا کند این تعریف و تمجید از برخی بازیکنان و سرمربی ها در کنار ضعیف نشان دادن کارنامه برخی دیگر پشت پرده ای نداشته باشد.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------