آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

خوردبین: دست دایی درد نکند اما عباس زاده را نمی بریم



اخبار,اخبارورزشی,اخبارخوردبین

سرپرست قدیمی پرسپولیس گفت: «ما حتی یک درصد هم فکر نمی کردیم که به خاطر منافع برخی تیم ها منافع ملی فوتبال کشور نادیده گرفته شود.»

 محمود خوردبین در مورد بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: «دوستان لطف کردند و سر همان زمان بازی را برگزار کردند. بدون اینکه توجهی به شرایط ما که در آسیا هستیم داشته باشند. حالا هم به سختی توانستیم این پرواز را مهیا کنیم.»

 

وی با اعلام این مطلب گفت: «یکی از عمده مشکلات ما برای بازی با نفت آن هم با این فشردگی برنامه، فقدان پرواز به خود مسجد سلیمان است. به این ترتیب فردا ساعت 15 به سمت اهواز پرواز می‌کنیم که این پرواز هم چارتر خواهد بود و به سختی تهیه شد. برای بازگشت تیم در تلاش هستیم تا تیم زودتر برگردد و تا این لحظه پروازهایی از دزفول و آبادان مدنظر هستند.»

 

خوردبین در واکنش به این سوال که شما باید از قبل بلیت تهیه می کردید، اذعان داشت: «ما حتی یک درصد هم فکر نمی کردیم که به خاطر منافع برخی تیم ها منافع ملی فوتبال کشور نادیده گرفته شود. واقعا جای تاسف دارد که هر کس به فکر خودش است و این وسط فقط شعار داده می شود که به نمایندگان ایران در آسیا کمک شود. مطمئن باشید ما اگر یک درصد احساس می کردیم چنین شرایطی پیدا می کردیم از قبل شرایط را فراهم می کردیم.»

 

خوردبین درباره سفر به عربستان هم گفت: «برای سفر به ریاض پرواز چارتر در اختیار گرفته شده است. در حال حاضر تلاش ما برای این است که بتوانیم پرواز چارتر یکشنبه را به نوبت صبح بیندازیم که در این صورت می‌توانیم دو جلسه تمرین در ریاض داشته باشیم.»

 

سرپرست پرسپولیس در واکنش به ادعای رضائیان مدیرعامل نفت مسجد سلیمان که گفته بود اگر بلیت نیست پرسپولیسی ها با اتوبوس بیایند گفت: «دست آقای رضاییان درد نکند با این راهکارش! بهتر است ایشان در مورد تیم خودش اظهارنظر کند نه تیم ما. وقتی این گونه با نماینده ایران برخورد می کنند بهتر است جوابی به ایشان ندهم.»

 

او در ادامه در ادامه در پاسخ به این که دایی مشکل عباس زاده را حل کرده گفت: «دستش درد نکنه!!»

 

خوردبین در مقابل این سوال که چرا مشکل محمد عباس زاده از طریق افراد بیرونی (علی دایی و وکیلش) حل و فصل شده و باشگاه اقدامی در این جهت نکرده، اذعان داشت: «من نمی دانم جریان چیست و نمی توانم پاسخی به این سوال بدهم. البته ما فردا هم عباس زاده را با خود نمی بریم.»

 

سرپرست پرسپولیس در مورد وضعیت ممنوع‌الخروجی بازیکنان پرسپولیس به خاطر بدهی مالیاتی و حضور یک مأمور مالیات در تمرین روز دوشنبه(دیروز) گفت: «آن مأمور برای کمک آمده بود. به بازیکنان گفت مالیاتتان را قسطی و کم می‌کنیم شما این برگه‌ها را امضاء کنید تا مشکلاتان حل شود اما بازیکنان گفتند اگر این برگه‌ها را امضاء کنیم باید پول بدهیم در حالی که ما هنوز پولی از باشگاه نگرفته‌ایم. اداره مالیات می‌گوید اگر باشگاه مالیات بازیکن را ندهد خود بازیکن باید مالیات را پرداخت کند اما هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس ممنوع‌الخروج نیستند.»

 

خوردبین در مورد ناراحتی گابریل از پرداخت نشدن مطالباتش گفت: «گابریل مشکلی از نظر مالی نداشت و قهر نکرده بود. دیدید که دیروز هم به تمرین آمد.»

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------