آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

حمایت تمام قد پروین از قلعه نویی / اسم 90 تغییر کرد



اخبار,اخبار ورزشی,اخباردیدارقلعه نوعی وپروین
ملاقات مشترک و توصیه های سلطان به ژنرال؛ جواب شاگرداتو نده!

 

 امیر قلعه‌نویی که همیشه اعلام کرده علی پروین اسطوره‌اش است، برای دیدار با سلطان سرخ‌ها راهی دفتر او شد. دیدار بیست دقیقه‌ای وی با پروین صحبت‌های جالبی را به همراه داشت.

 

پروین مثل همیشه بیشتر از آنچه که تصور می‌شود امیر را تحویل گرفت و صحبت‌های جالبی در مورد سرمربی استقلال کرد: «امیر آدمیه که کارش رو خوب بلده. هر کسی هم هر چی بگه از روی حسودیه! فقط حسادت می‌کنن و واقعا من وقتی یکسری صحبت‌ها رو می‌شنوم خیلی ناراحت می‌شم.»

 

قلعه‌نویی که با دقت به صحبت‌های سلطان گوش می‌داد با حرکت سر حرف‌های او را تایید می‌کرد و البته سلطان نصیحت‌هایش را ادامه داد: «‌آقای امیرخان... از من به تو نصیحت... جواب شاگردات رو نده! بذار هر چی دلشون می‌خواد بگن. تو حرف نزن و شأن خودت رو حفظ کن.»

 

البته پروین یک صحبت دیگر هم با امیر داشت که این بحث به ماجرای درگیری و اختلاف امیر و عادل بر می‌گشت: «من قبلا هم گفتم که از این فردوسی‌پوره خوشم میاد و بچه خوبیه ولی نباید جنجال کنه. این خیلی بده که از روز اول می‌یاد باغمیشه رو می‌ذاره جلوی عابدینی! همین داستان‌ها الان سال‌هاست که ادامه پیدا کرده و آخرش شده این جنجال‌ها و درگیری‌هایی که می‌بینی. 90 خوبه ولی عادل باید جنجالش رو کم کنه.»

 

قلعه‌نویی که با دقت به صحبت‌های سلطان گوش می‌داد پس از نصیحت‌های پروین در مورد این مسایل صحبت کرد: «هر چی شما بگین علی آقا... شما اسطوره ما هستین و من به حرف شما گوش می‌دم ... چشم... دیگه جواب کسی رو نمی‌دم ولی بعضی چیزها روند خوبی نداره و اگه اینجوری پیش بره اتفاق‌های بدتری می‌افته!»

 

در همین حین یک نفر می‌گفت که اگر وضعیت به این شکل باشد، فردا پسر توی گوش پدر می‌زند و بالاخره با شوخی و خنده اسم "90" را به "نبرد" تبدیل کردند!

 

قلعه‌نویی که دوست داشت از ارادتش به سلطان بگوید در ادامه گفت که پروین قبلا نیز او را نصیحت می‌کرده و ماجرای بازی ایران - الجزایر را در اوج ذوق کردن‌های زیرپوستی سلطان تعریف کرد: «بازی با الجزایر بود که علی آقا قبلش با من صحبت کرد و گفت که الجزایررو آنالیز کرده و اونها از روی سانتر و ضربه سر به ما ضربه می‌زنن ... دقیقا همین اتفاق هم افتاد و الجزایری‌ها توی اون بازی سانتر کردن و با ضربه سر زدن توی گل ما! اگه به حرف سلطان گوش کرده بودم شاید هرگز این اتفاق نمی‌افتاد!»

 

پروین و قلعه‌نویی در پایان این ملاقات برای یکدیگر در آستانه سال جدید آرزوی سربلندی و سلامتی کردند.

 

اخبار ورزشی - روزنامه گل

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------