حسینی: نمی‌توانم محکم شوت بزنم/ حتما به بازی با الاهلی می‌رسم



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,سیدجلال حسینی

انگار نه انگار همین چند وقت پیش بود که شوخی تلویزیونی چند بازیکن پرسپولیس در برنامه ۹۰ خون سیدجلال حسینی را به جوش آورد تا علیه همبازیان خود مصاحبه کند.

به گزارش روزنامه خبرورزشی، انگار نه انگار که چند روزی کاپیتان با مهمانان پرسپولیسی عادل فردوسی‌پور قهر کرد و ترجیح داد با آنان هم‌کلام نشود!

 

لطفاً تعجب نکنید! این روزها رابطه سیدجلال حسینی و بازیکنان پرسپولیس خاصه مهدی طارمی، محسن مسلمان و علیرضا بیرانوند به شدت صمیمی شده است. ابتدا سیدجلال با انتشار تصاویر همه همبازیان خودش در اینستاگرام از آنها حمایت کرد و سپس بازیکنان پرسپولیس برای کاپیتان سنگ‌تمام گذاشتند. نمونه‌ این صمیمیت بیش از حد را همگی در مراسم انتخاب برترین‌های سال فوتبال ایران به وضوح مشاهده کردیم؛ آنجایی که علیرضا بیرانوند پس از دریافت جایزه بهترین دروازه‌بان سال از سیدجلال حسینی قدردانی کرد. همان شب مهدی طارمی در اقدامی ارزشمند و پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال دست کاپیتان را گرفت، با خود بالای سن برد و از وزیر ورزش خواهش کرد اجازه بدهد سیدجلال حسینی جایزه‌اش را بدهد! این‌ها همه و همه نشان‌دهنده رابطه صمیمانه و توأم با احترام بازیکنان پرسپولیس با کاپیتان باتجربه است.

 

با این مقدمه نسبتاً بلند می‌خواهیم به اتفاقات تمرین دیروز پرسپولیسی‌ها اشاره کنیم. محسن مسلمان، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، وحید امیری، علی علیپور و ابوالفضل درویش‌وند با اصرار کاپیتان را به گوشه‌ای از زمین برده و با اشاره به سیدجلال حسینی با صدای بلند گفتند: «کاپیتان زودتر برگرد!» این صحنه توسط عکاس خبرورزشی شکار شد تا سوژه مناسبی برای مصاحبه با سیدجلال حسینی باشد. کاپیتان پرسپولیس با وجودی که عجله داشت اما درباره حرکت همبازیانش گفت: همه ما اعضای یک خانواده هستیم. در یک خانواده همه هوای یکدیگر را داشته و مراقب هم هستند. خوشحالم که در چنین جمعی حضور دارم و برای این پرسپولیس بازی می‌کنم. وی ادامه داد: شعار نمی‌دهم رفاقت در تیم ما اهمیت زیادی دارد و جدای از فوتبال، این دوستی‌ها و روابط انسانی است که ماندگار است. سیدجلال حسینی افزود: در پرسپولیس نظم و رفاقت حرف اول و آخر را می‌زند و موفقیت تیم هم در گرو رعایت همین دو مسئله است. من سال‌هاست در سطح اول فوتبال حضور دارم و در تیم‌های بزرگی توپ زدم و می‌دانم هر تیمی رفاقت و نظم داشته باشد موفقیت آن تیم حتمی است. از کاپیتان پرپولیس درباره مصدومیتش پرسیدیم که جواب داد: نمی‌توانم محکم شوت بزنم و با احتیاط به توپ ضربه می‌زنم ولی تلاش می‌کنم هر چه زودتر به مسابقات پرسپولیس برسم. به سیدجلال گفتیم دوشنبه با دیدن توپ طاقت نیاوردی و جلو رفتی و ضرباتی‌ هم زدی که به ما گفت: طبیعی است. من و امثال من با توپ زندگی کردیم و وقتی دیدم بچه‌ها شوت می‌زنند جلو رفتم و ضربات آرامی زدم. در ادامه سؤال کردیم که به الاهلی می‌رسد یا نه که کاپیتان پرسپولیس تأکید کرد: به طور حتم به الاهلی عربستان می‌رسم و حتی دوست دارم زودتر پا به توپ شوم اگر مصدومیت بدموقع اجازه بدهد. سیدجلال حسینی با اشاره به شروع خوب پرسپولیس و دو برد پی‌در‌پی در هفته‌های اول و دوم لیگ هفدهم یادآور شد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید هم از همان هفته‌های اول حداکثر امتیازات را جمع‌آوری کند. پرسپولیس در حال حاضر کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد که در سایه نظم و دیسیپلین و رفاقت به شخصیت قهرمانی هم رسیده است. تیم فعلی پرسپولیس می‌تواند هر جامی را در ایران و آسیا فتح کند به شرط آن که حمایت شود. وقتی از سیدجلال حسینی درباره تقابل با نفت تهران در هفته سوم پرسیدیم، پاسخ داد: شک ندارم فقط کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند جلوی این تیم بدهکار را بگیرد. ما که زبان‌مان مو درآورد از بس مصاحبه کردیم و گفتیم حق زن و بچه‌‌مان را بدهند اما فایده‌ای نداشت. متأسفانه نه مسئولان نفت تهران و نه فدراسیون فوتبال با وجود جلساتی که گذاشته بودیم جوابگو نبوده و با بی‌تفاوتی از کنار مطالبات من و سایر طلبکاران گذشتند ولی مطمئن هستم AFC نفت تهران را از لیگ قهرمانان آسیا اخراج می‌کند؛ یعنی باید این کار را بکند تا سایر باشگاه‌های بدهکار و بی‌تفاوت عبرت بگیرند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------