هافبک جدید پرسپولیس راه محسن مسلمان را می‌رود



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,سیامک نعمتی

هافبک جدید پرسپولیس که در چند بازی گذشته روی نیمکت سرخپوشان نشسته، می‌خواهد در این تیم بماند و با قدرت به کارش ادامه دهد.

به گزارش خبرآنلاین،نیمکت‎‌نشینی سیامک نعمتی در پرسپولیس از ابتدا هم قابل پیش‌بینی بود. او وقتی به این تیم پیوست می‌دانست که کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سرخ‌ها دارد. طبق انتظارات، او در دو بازی اول پرسپولیس فقط ۴ دقیقه بازی کرده و احتمالا در هفته‌های بعد هم وضعیت او به همین شکل خواهد بود. ضمن این که بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس هم به زودی به تمرینات اضافه خواهد شد و این دشواری کار نعمتی برای رسیدن به ترکیب اصلی را سخت‌تر هم خواهد کرد. همه این اتفاقات باعث شده تا شایعاتی درباره او در رسانه‌ها مطرح شود. یکی از شایعات، از نارضایتی نعمتی از این شرایط و احتمال جدایی زودهنگام او از پرسپولیس خبر می‌داد. اما با پررنگ شدن شایعه‌ها سرانجام خود او واکنش نشان داد و در اینستاگرامش این اخبار را تکذیب کرد. نعمتی امروز در اینستاگرام خود روی تصویری از خبری که مدعی جدایی احتمالی او از پرسولیس شده نوشت: «من می‌مونم، با قدرت کارمو ادامه میدم. خواهشا این قدر دنبال این حاشیه‌ها نباشین!»

 

در لیگ پانزدهم محسن مسلمان به جمع سرخپوشان پیوست و هفته ها حتی در لیست ۱۸ نفره این تیم حضور نداشت اما با تمرینات مداوم توانست خودش را به عنوان یکی از عناصر اصلی سرخپوشان مطرح کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------