با لژیونرها؛ نگاهی به عملکرد لژیونرها در بازی های این هفته



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,لژیونرها

شب گذشته لژیونرهای ایرانی در ادامه بازی های برگزار شده در کشورهای مختلف اروپایی در این هفته، عملکرد خوبی داشتند. ..

به گزارش وب سایت نود، رقابت های فوتبال در کشورهای هلند، یونان، بلژیک و روسیه برگزار شد و در بین لژیونرهای ایرانی، کریم انصاری فرد بهترین عملکرد را داشت و برای تیمش گلزنی کرد. در ادامه نگاهی به عملکرد لژیونرهای کشورمان در بازی های این هفته لیگ های مختلف اروپایی خواهیم داشت.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,لژیونرها

 

هفته اول رقابت های سوپرلیگ یونان با طوفان مهاجم ملی کشورمان آغاز شد. المپیاکوس در هفته اول به مصاف لاریسا رفت و با نتیجه ۴ بر یک حریف خود را شکست داد. در این بازی کریم انصاری فرد که ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد، در دقیقه ۶۷ گل دوم تیمش را به ثمر رساند. همچنین کریم در دقیقه ۷۵ یک پاس گل داد تا چهارمین گل المپیاکوس به ثمر برسد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,لژیونرها

 

در هفته دوم لیگ برتر هلند، آلکمار در حضور ۹۰ دقیقه ای علیرضا جهانبخش به پیروزی دست یافت. آلکمار با نتیجه ۲ بر صفر آدودن هاگ را مغلوب کرد تا شکست هفته پیش را جبران کند. با این برد، آلکمار ۳ امتیازی شد و موقتاً در مکان نهم جدول قرار گرفت.

 

رضا قوچان نژاد در این هفته هم در ترکیب اصلی هیرنفین به میدان رفت و ۹۰ دقیقه برابر هراکلس بازی کرد. در این بازی هیرنفین با گل دقایق پایانی از شکست گریخت. هیرنفین از دو بازی صاحب دو امتیاز شده و فعلاً در رده دهم جدول جای گرفته است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,لژیونرها

 

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان در پیروزی پرگل تیمش، یک نیمه بازی کرد. در این بازی که به برتری ۶ بر صفر روبین کازان در برابر آنژی به پایان رسید، قربان بردیف از کارادنیز ۳۷ در ترکیب اصلی استفاده کرد و آزمون روی نیمکت ذخیره ها بود، اما از ابتدای نیمه دوم سردار آزمون به جای ژوناتاس، که در نیمه اول دو گل برای تیمش زد، وارد میدان شد اما در گلزنی موفق نبود تا پس از هفت هفته همچنان بدون گل زده در انتظار بازی های آینده باشد. با این پیروزی، روبین کازان در پایان هفته هفتم، ۱۱ امتیازی شد و در رده هفتم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفت.

 

این بازی یک مهمان ویژه داشت؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان با حضور در ورزشگاه از نزدیک نظاره گر این بازی بود. همچنین تیم های احمد گروژنی (تیم میلاد محمدی) و روستوف (تیم سعید عزت اللهی) فردا شب برابر تیم های کراسنودار و آرسنال تولا به میدان می روند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,لژیونرها

 

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بلژیک با ادامه پیروزی های شارلوا و شکست های متوالی اوستنده پیگیری شد. شارلوا که ۸۸ دقیقه کاوه رضایی را در ترکیب داشت، یک بر صفر اندرلخت را از پیش رو برداشت. گل شارلوا روی پرتاب اوت کاوه رضایی به ثمر رسید. به این ترتیب، شارلوا در پایان هفته چهارم به چهارمین برد خود دست یافت تا موقتاً صدرنشین لیگ برتر بلژیک باشد.

 

اوستنده که در این هفته هم ۹۰ دقیقه از حضور رامین رضاییان بهره می برد، با نتیجه دو بر یک در خانه ایوپن مغلوب شد تا با ۴ شکست و بدون امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد. به این ترتیب، صدر و قعر جدول لیگ برتر بلژیک در اختیار لژیونرهای ایرانی قرار دارد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,لژیونرها

 

تیم اسکیلستونا در هفته بیستم لیگ سوئد در حضور ۹۰ دقیقه ای علیرضا حقیقی موفق به شکست سه بر یک تیم مالمو شد. علیرضا حقیقی در این بازی چندین بار با مهارهای عالی، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. تک گل مالمو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، و حقیقی در حالیکه مسیر توپ را به خوبی تشخیص داده بود، اما نتوانست مانع از گل شدن آن شود. اسکیلستونا هم اکنون با ۱۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------