آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

آمار عجیب سنگ سفیدی در تیم ملی فوتسال ایران!



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,سنگ سفیدی

بازیکن تیم ملی فوتسال در حالی در مسابقات داخل سالن آسیا حضور دارد که تا پایان این مسابقات فقط دو بازی برای تیم ملی انجام خواهد داد!

به گزارش مهر،  تیم ملی فوتسال ایران در حالی در مسابقات داخل سالن آسیا حضور یافت که محمدرضا سنگ سفیدی یکی از نفرات ایران به خاطر محرومیت از سوی فیفا و بی اطلاعی مسئولان تیم، دو بازی اول را از دست داد. سنگ سفیدی به دلیل درگیری در بازی آخر ایران در جام جهانی کلمبیا، دو جلسه محروم شده بود و به همین خاطر این محرومیت در اولین تورنمنت رسمی وی (بازی های داخل سالن آسیا) اعمال شد. به این ترتیب وی در دو مسابقه مرحله گروهی با تاهیتی و اردن غایب بود.

 

سومین بازی ایران در مسابقات داخل سالن برابر قرقیزستان بود و سنگ سفیدی در این مسابقه در لیست تیم ملی قرار گرفت و ایران توانست به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

 

ایران در این مرحله امروز شنبه به مصاف تایلند رفت و با نتیجه پرگل ۱۰ بر ۴ حریفش را شکست داد تا راهی نیمه نهایی شود. با این حال سنگ سفیدی در دقیقه 13 این بازی، به خاطر درگیری با بازیکن حریف و بداخلاقی در زمین، از مسابقه اخراج شد.

 

با این اخراج، سنگ سفیدی در بازی مرحله نیمه نهایی هم که فردا برگزار می شود، غایب خواهد بود و تنها فرصت باقیمانده او برای بازی کردن به دیدار آخر تیم ملی (احتمال زیاد فینال مسابقات) منتهی می شود.

 

در واقع با احتساب آخرین دیدار ایران در بازی های داخل سالن آسیا، ایران ۶ مسابقه انجام خواهد داد (سه بازی مرحله گروهی با تاهیتی، اردن، قرقیزستان، یک چهارم نهایی با تایلند، نیمه نهایی با برنده ترکمنستان - افغانستان و دیدار فینال یا رده بندی) و سنگ سفیدی در چهار و نیم مسابقه غایب است!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------