عصبانیت زیدان از اظهارات لینکر



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,زیدان

سرمربی رئال مادرید از انتقاد گری لینکر از کریم بنزما به شدت عصبانی شد.

به گزارش ایسنا،  رئال مادرید یک‌شنبه در هفته نهم لالیگا به مصاف ایبار می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: کریم بنزما بی‌صبرانه منتظر گل نیست. به نظر من یک مهاجم تنها نباید گلزنی کند. بنزما گلزنی می‌کند اما تعداد آن به ۵۰ نمی‌رسد و ۲۵ تا ۳۰ بار دروازه حریفان را باز می‌کند. او با دیگر بازیکنان خیلی خوب همکاری می‌کند البته تنها بنزما این چنین نیست، همه این کار را می‌کنند. بنزما در مجموع بازیکن خوبی است.

گری لینکر پس از دیدار رئال مادرید و تاتنهام به شدت از عملکرد بنزما انتقاد کرد و او را "بی‌ارزش" خواند. سرمربی مادرید از این اظهارات عصبانی شد و گفت: خجالت آور است کسی که فوتبال را می‌شناسد چنین حرفی درباره بنزما بزند. برای من بنزما از همه بهتر است. او ۶۰ گل نزده اما می‌تواند ۳۰ گل به ثمر برساند و آن را به ۶۰ نیز برساند. برای من بنزما با توجه به ویژگی‌هایی که دارد بهترین است.

زیدان افزود: از انتقادات ناراحت می‌شوم چون آنها بازیکنانم هستند و در هر شرایطی از آنها دفاع خواهم کرد. برای برخی بنزما مهاجم خوبی نیست اما برای من است. او تقریبا ۱۰ سال در این تیم بازی کرده و عملکرد مثبتی داشته است. او در زمین بازیکن خوبی است اما همیشه بهترین نیست. برای من گلزنی‌اش مهم نیست. اگر بیش‌تر گلزنی کند خوشحال می‌شوم.

سرمربی مادرید درباره وضعیت تیمش در لالیگا اظهار کرد: می‌دانیم شرایط سخت است و هر سه روز یک بار باید به میدان برویم. اکنون هفت بازی پیش رو داریم. همه بازیکنان دوست دارند به میدان بروند. کمی شرایط پیچیده است اما تقریبا هر دو روز یک بار باید ریکاوری کنیم. از لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی به سر می‌بریم.

سرمربی فرانسوی افزود: اگر به نتایجی که کسب کنیم نگاه کنیم متوجه می‌شویم تاکنون بد کار نکردیم. می‌توانیم بهتر شویم. با تیم صدرنشین پنج امتیاز فاصله داریم، در لیگ قهرمانان در جایگاه نخست گروه خود قرار داریم و از ابتدای فصل، دو جام را بالای سر بردیم. نمی‌دانم مردم آن را فراموش کردند یا نه اما ما به یاد داریم. تا پایان فصل می‌توانیم لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری را نیز فتح کنیم. چیزی برای نگرانی وجود ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------