آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

مایلی کهن: حرف های مریم ۱۰ساله را فراموش نکنید



مدیر فنی تیم امید گفت: «مطمئنم که بازیکنان با این یکى دو برد آسوده خاطر نشدند.»

اخبار,اخبارورزشی,اخبار تیم ملی امید

 حبیب کاشانی که شب گذشته در اردوی تیم فوتبال امید حاضر شده بود، در جمع بازیکنان گفت: «تا زمانی که با هم و یکدل باشید، مطمئن باشید خدا هم به شما کمک می‌کند و همراه شما خواهد بود. همدلى بزرگترین عامل موفقیت است.»

 

وی با اشاره به دو پیروزی تیم المپیک مقابل نپال و فلسطین افزود: «بابت این دو بردی که به دست آوردید، تشکر می‌کنم. میلیون‌ها نفر از بردهای شما خوشحال می‌شوند و دعای خیرشان پشت سر شما خواهد بود. ما دو بازی مهم دیگر پیش‌ِرو داریم و باید بهتر از اینها بازی کنیم. من به شما ایمان دارم و توقعم از بازیکنان تیم المپیک خیلی است و دوست دارم همیشه این تیم را پیروز ببینیم.»

 

مدیر تیم فوتبال امید تصریح کرد: «سیر نشدن از موفقیت یک عامل مهم در پیشرفت هر کاری است و بدترین اتفاق ممکن این است که با چند برد کوچک خودمان را قانع کنیم، در حالی که این مسئله ابتداى راه است. هر بازى و با هر حریفى باید بسیار جدى تلقى شود و با یک یا دو برد در بازی‌هاى قبلى نباید مغرور شد و بى‌انگیزه بازى کرد. من از محمد خاکپور و محمد مایلى‌‌کهن تشکر می‌کنم که روحیه جنگندگى و همیشه برنده بودن را به تیم تزریق کرده‌اند.»

 

کاشانی در خصوص بازی پیش‌ِرو مقابل افغانستان گفت: «افغانستان توانسته از عربستان یک مساوی بگیرد و این می‌تواند برای ما یک زنگ خطر باشد. این تیم با تمام توان به میدان می‌آید تا روبه‌روی ما بازی خوبی انجام دهد. باید هوشیار باشید و مقابل این تیم خوب٬ برنده از زمین خارج شوید‌.»

 

محمد مایلى کهن نیز در جلسه شب گذشته در صحبت‌هاى کوتاهى بعد از تشکر از کاشانى به دلیل زحماتى که در خصوص تیم امید مى کشد، گفت: «از همه بازیکنان و کادرفنى و به ویژه خاکپور تشکر می‌کنم و امیدوارم روند صعودی‌مان همچنان ادامه یابد.»

 

مدیر فنى تیم امید در ادامه افزود: «مطمئنم که این بازیکنان با این یکى دو برد آسوده خاطر نشدند و تا لحظه صعود به المپیک و ان‌شاءالله تا پایان بازی‌هاى المپیک با انگیزه بازى خواهند کرد.»

 

وى با یادآورى ملاقات با بیماران محک توسط بازیکنان و کادر تیم امید گفت: «یادتان هست مریم آن دختر ١٠ ساله ى سرطانى که گفت هر وقت شماها گل می زنید و بازى را می‌برید من دردم را براى لحظاتى فراموش می‌کنم؟ حق نداریم مردم را حتى براى لحظه اى فراموش کنیم و باید براى شاد کردن آنها از هیچ کوششى دریغ نکنیم.»

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------