احتمال هم‌گروهی ایران و ‌اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,جام جهانی



به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌ ‌اسپانیا یکم دسامبر (۱۰ آذر ماه) سه حریف نخست خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را خواهد شناخت. در حال‌ حاضر تنها می‌توان از حریفان احتمالی صحبت کرد. به همین خاطر سایت مارکا ۵۰۰ هزار قرعه احتمالی را بررسی کرد و نتایج جالبی از این بررسی به دست آمد. برزیل و آرژانتین کشورهایی هستند که بیشترین شانس هم‌گروهی را با ‌اسپانیا دارند. در این صورت لیونل مسی یا نیمار باید مقابل ‌اسپانیا ظاهر شوند. در سید یک، روسیه (میزبان) آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، لهستان و فرانسه حضور دارند.

احتمال هم گروهی برزیل با لاروخا ۲۰.۵۴ درصد است. این‌ در حالی است که در رابطه با آرژانتین این رقم به ۲۰.۴۹ درصد می‌رسد. تقریبا از ۵۰۰ هزار قرعه ۱۰۱ هزار و ۱۷۷ بار نام برزیل و ۱۰۰ هزار و ۹۱۲ بار نام آرژانتین خارج شد. احتمال رویارویی با دیگر تیم‌ها از لهستان تا پرتغال ۹ درصد است. یعنی رویایی کریستیانو رونالدو با لاروخا بعید به نظر می‌رسد.

‌اسپانیا در سید دو در کنار پرو، سوئیس، انگلیس، کلمبیا، مکزیک، اروگوئه و کرواسی قرار دارد. هیچ یک از تیم‌ها با شاگردان یولن لوپتگی رقابت نخواهند کرد.

 در سید سه دانمارک، ایسلند، کاستاریکا، سوئد، تونس، مصر، سنگال و ایران حضور دارند. حریفی که به احتمال زیاد در این سید با ‌اسپانیا برخورد کند کاستاریکا است. این تیم با ۱۶.۹۶ درصد بیشترین شانس را دارد. از طرفی سنگال ۱۵ درصد احتمال دارد با ‌اسپانیا هم‌گروه شود. این احتمال برای ایران به ۱۵.۱۶ درصد می‌رسد. این‌ در حالی است که کمترین درصد به سوئد می‌رسد (۷.۳۰ درصد).

در آخرین سید، صربستان، نیجریه، ژاپن، مراکش، پاناما، کره جنوبی، عربستان و استرالیا حضور دارند. در این سید، پاناما با ۱۵.۲۳ درصد به احتمال فراوان رقیب لاروخا خواهد بود. از طرفی مراکش با ۱۳.۸۹ درصد پشت سر این تیم قرار دارد. یکی از این احتمالات در نهایت، دهم آذر به واقعیت تبدیل خواهد شد.

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,جام جهانی

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------