آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

7 امتیازی که بیرانوند از پرسپولیس گرفت



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,بیرانوند

علیرضا بیرانوند توانست رکورد مدت زمان گل نخوردن در لیگ برتر را بشکند اما اشتباهات او در لیگ هفدهم امتیازات زیادی از سرخپوشان گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، درست است که علیرضا بیرانوند رکورد گل نخوردن در لیگ برتر را شکست و به عدد قابل توجهی در این آیتم رسید اما مروری بر گل‌های خورده‌اش در این فصل نشان می‌دهد شاید اگر او ثبات بیشتری داشت حتی این تعداد گل را نیز دریافت نمی‌کرد. هر چند بیرانوند ظرفیت فنی بالایی دارد اما هر بار که پرسپولیس گل می‌خورد و او در این گل مقصر اصلی است این فرضیه دوباره مطرح می‌شود که اگر خط دفاع پرسپولیس مثل غالب اوقات مستحکم نباشد به بیرانوند امیدی نیست. البته بیرانوند مقابل سپیدرود تا حدودی این فرضیه را به سمت رد شدن پیش برد اما دوباره در اهواز کاری کرد تا یادمان بیفتد حتی در این فصل درخشان هم کم اشتباه نکرده است.


پرسپولیس تا اینجای فصل فقط 7 گل در لیگ خورده که 6 تا از آنها را بیرانوند دریافت کرده است اما در 4 تای آنها خودش مقصر اصلی بوده. در واقع غیر از گل‌های دیدار با مشکی‌پوشان و تراکتورسازی که اولی بر اثر مجموعه‌ای از اشتباهات رقم خورد و دومی با گاف شجاع ثبت شد در بقیه گل‌ها بیرانوند نقش اصلی را ایفا کرده است. گل ایستگاهی از آقاخان مقابل پیکان که نخستین باخت را رقم زد، دو گل بازی با سپاهان که در اصفهان برد را از پرسپولیس گرفت و این آخری مقابل فولاد که توپ از دستان بیرانوند جدا شد و بازهم دو امتیاز در لحظات پایانی از دست رفت، حتما برای او نمره منفی در بر خواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------