افاضلی: برنامه ما ایجاد آرامش در نفت است



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,افاضلی

سرمربی جدید نفت تهران می‌گوید که می‌داند کار سختی در این تیم دارد.

به گزارش ایسنا،  هومن افاضلی در اولین حضورش در تمرین تیم فوتبال نفت تهران پس از انتخاب به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: بعضی جاها شرایط مناسب نیست و تغییر و تحول به وجود می‌آید. امسال هم شرایط نفت به این شکل بوده است. امیدوارم از این پس شرایط نفت بهتر شود. گروه جدید مالکان تحصیل‌کرده هستند و در کارشان همه روی حرف‌شان حساب باز می‌کنند. امیدوارم بتوانیم از لحاظ روحی روانی به بازیکنان کمک کنیم تا پس از ایجاد آرامش فوتبال خوبی هم ارائه دهیم. در حال حاضر برنامه مدیریت و کادر فنی باشگاه این است که آرامش را در تیم حاکم کنیم.

وی افزود: مربی‌گری کلا ریسک است. این تیم با توجه به اوضاعی که دارد کار کردن در آن سخت است. من می‌دانم به عنوان اولین کاری که در لیگ برتر بر عهده گرفتم شرایط سختی دارم. این را هم پذیرفته‌ام. چالش کمک می‌کند که افراد، توانایی‌های نهفته‌شان را نشان دهند و خودشان را پرورش دهند.

سرمربی جدید نفت در خصوص محرومیت این تیم از فعالیت در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: شرایط نفت عجیب و غریب بوده است. در حال حاضر همه چیز مرتب و منظم است این مساله را هم مدیریت اعمال می‌کند و هم ما در داخل زمین ایجاد می‌کنیم. سمیعی مدیرعامل باشگاه نفت اعلام کرده که مشکل حضور در نقل و انتقالات برطرف شده است.

افاضلی با بیان این که قراردادش تا پایان این فصل است گفت: هنوز قراردادی منعقد نشده ولی در صورت رضایت دو طرف فصل آینده هم در این تیم حضور دارم.

او درباره بازیکنان مد نظرش بیان کرد: اجازه دهید ابتدا عملکرد بازیکنان را ببینیم. برخی از بازیکنان ما پیشنهاداتی دارند و احتمال دارد به دنبال حضور در نفت نباشند. باید ببینیم چه بازیکنانی از ما جدا می‌شوند و چه نیازهایی داریم تا درباره خریدهایمان تصمیم بگیریم.

سرمربی نفت درباره دیدار مقابل پرسپولیس گفت: بازی مقابل پرسپولیس سخت است. تمام تمرکز ما روی این بازی است. اگر این بازی خوب باشد، برای بازیکنان است چون تلاش کرده‌اند اما اگر نتیجه نگرفتیم برای من است. من از تیم پرسپولیس شناخت خوبی دارم به این دلیل که ۱۵-۱۶ سال با برانکو دوست هستم. خیلی از بازیکنان پرسپولیس را من به برانکو پیشنهاد کرده‌ام و برخی از بازیکنان آن‌ها شاگردان من بوده‌اند. پرسپولیس بهترین تیم ۱۰ سال اخیر ایران است و برانکو بهترین سرمربی حال حاضر ایران.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای ایجاد ثبات در نفت تهران دارد گفت:‌ تمرین، تمرین و تمرین. مدیریت باشگاه از ایده‌های فنی ما حمایت می‌کند. با این کار ثبات ایجاد می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------