سرنوشت مشترک زلاتان ابراهیموویچ و علی دایی! / حمله به اسطوره



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,زلاتان ابراهیموویچ و علی دایی

زلاتان ابراهیموویچ این روزها حال و روز خوشی ندارد، هم مصدوم است، هم خوب می داند بازگشت به تیم ملی سوئد برایش رویاست و هم اینکه از سوی رسانه های کشورش به شدت تحت فشار قرار دارد.

به گزارش جام جم آنلاین،  این روزها رسانه های سوئدی حملاتی شدید را به بزرگ ترین اسطوره ورزشی تاریخ کشورشان ترتیب داده اند. تا می توانند از او انتقاد می کنند و به طور واحد اعتقاد دارند این 36 ساله نباید به تیم ملی فوتبال سوئد برگردد. این روزها رسانه های این کشور نه تنها از احتمالات اندک او برای حضور در جام جهانی به شدت انتقاد می کنند که رفتارهای او را نیز نقد می کنند. از نظر رسانه های سوئدی زلاتان یکی از خودشیفته ترین ورزشکاران جهان است.

حمله رسانه های سوئدی در سال منتهی به جام جهانی به زلاتان ابراهیموویچ بی شباهت به حملات رسانه های ایرانی به علی دایی پیش و بعد از جام جهانی 2006 نیست. به خصوص اینکه تیتر دو روزنامه ایرانی و سوئدی درباره دایی و زلاتان کاملا مشابه است.

روزنامه افتون بلادت چاپ سوئد تیتر زده است "جام جهانی جای 36 ساله ها نیست". همین تیتر را یکی از روزنامه های ورزشی ایران در رابطه با علی دایی پیش از جام جهانی 2006 زد: "جام جهانی جای 37 ساله ها نیست". دایی و زلاتان حداقل از لحاظ نوع برخوردی که رسانه های کشورشان با انها می کنند سرنوشت مشترکی داشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------