آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

حمله برانکو به کی‌روش:او مگر چند بازی لیگ را دیده؟/ از دقیقه 30 به بعد آزمون و انصاری‌فرد را ندیدم!



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,برانکو

سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سایپا حاضر شد.

به گزارش خبرآنلاین، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس در آستانه بازی حساس تیمش مقابل سایپا که می تواند تکلیف قهرمانی این تیم را مشخص کند، در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« انتظارمان این است که فردا قهرمانی را قطعی کنیم. ما پس از بازی خوشحالی خواهیم کرد و قهرمانی را جشن خواهیم گرفت.»

سپس نوبت به واکنش به صحبت های کی روش رسید:« کی‌روش از کجا می‌داند بازیکنان آماده نیستند؟ مگر چند بازی لیگ را دیده که بازیکنان داخلی را ناتوان دیده که اعلام کرده آماده نیستند. اگر درست متوجه شده باشم باید از بازی فردا ملی‌پوشان را در اختیار تیم ملی قرار بدهیم اما قراردادم طوری است که تنها 30 روز می توانم به مرخصی بروم! »

برانکو در مورد نکته ای کی روش درباره پرش بازیکنان پس از بازی با الجزایر گفته بود، گفت:«دیروز متوجه شدم که لژیونرها آماده هستند و پرواز می‌کنند. بازیکنانی چون سردار آزمون مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد در زمین پرواز می‌کردند و پس از 30 دقیقه آنها را نمی‌دیدم. اگر کی‌روش این حرف‌ها را زده، خیلی خوب است. »

برانکو در خصوص اینکه استدلال کی‌روش این بوده که بازیکنان داخلی با این شرایط نمی‌توانند مقابل رونالدو بپرند، گفت:« کی‌روش اینها را از کجا می‌داند که بازیکنان نمی‌توانند بپرند؟ با دو جلسه تمرین چطور این موضوع را تشخیص داده است؟ من این موضوع را نمی‌دانم و از شما می‌پرسم مگر تمرین پرش نمی‌کنند که ضربه سر بزنند؟ اگر نمی‌توانند سر بزنند باید تمرین سرزدن انجام دهند. من نمی‌توانم لژیونرها را با بازیکنان داخلی مقایسه کنم چون من بازیکنان لژیونر را تمرین نمی‌دهم که ببینم وضعیت‌شان چطور است.»

برانکو صحبت هایش در مورد کی روش را اینگونه ادامه داد:« اگر درست تشخیص داده باشم با این صحبت‌ها باید بگوییم دایی مربی بدی است؟ اگر اینطور باشد که معنایش این است مربیان ایرانی خوب نیستند. پس چطور استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در آستانه به صعود مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند؟ »

سرمربی پرسپولیس در مورد استفاده از بازیکنان ملی پوش در بازی فردا گفت:« من از وضعیت ملی پوشان تیمم خبر ندارم که بخواهم از آن ها استفاده کنم. نمی‌دانم کدام‌شان مصدوم و کدام‌شان سالم هستند. حتی نمی‌دانم چقدر می‌توانند به هوا بپرند! به خاطر همین فردا از آن ها استفاده نخواهم کرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------