نفت در آستانه کسر ۶ امتیاز و سقوط به لیگ یک



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,تیم صنعت نفت تهران

باشگاه نفت تهران با شکایت کادرفنی سابق خود در معرض کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات قرار گرفته است.

به گزارش  ورزش سه،  باشگاه نفت تهران که در سال‌های اخیر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند ، در تازه‌ترین مشکل خود با حکم کمیته انضباطی رو به رو شده است .


گویا کادرفنی سابق این فصل نفت با شکایت به کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی خواستار دریافت طلب خود از باشگاه نفت شده‌اند و پس از بررسی پرونده ، احکامی به سود آن‌ها صادر شده است .


به همین دلیل باشگاه نفت به پرداخت مبلغ ۲/۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ، معادل ۲۲۵ میلیون تومان بابت قرارداد و مبلغ ۴۵/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال ، معادل ۴ میلیون و‌ ۵۰۰ هزار تومن بابت هزینه رسیدگی تا تاریخ ۱۵ فروردین به علیرضا امامی‌فر محکوم شده است .

هم‌چنین در حکمی دیگر ، باشگاه نفت محکوم به پرداخت مبلغ ۱/۰۸۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال ، معادل ۱۰۸ میلیون تومان بابت قرارداد و مبلغ ۲۱/۶۰۰/۰۰۰ میلیون ریال ، معادل مبلغ ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومن بابت هزینه رسیدگی تا تاریخ ۱۵ فروردین به آرمین بیابانی ، دیگر عضو فنی سابق نفت شده است .

در حکم کمیته انضباطی ذکر شده است در صورت عدم پرداخت این مبالغ از سوی نفت تا تاریخ ذکر شده، این باشگاه با مشکلاتی نظیر کسر امتیاز و محرومیت نقل و انتقالاتی رو به رو می‌شود .

طبق اخبار رسیده ، علی کریمی ؛ سرمربی سابق نفت ، علیه این باشگاه حکمی به مبلغ ۲ میلیارد تومان دریافت کرده است که تاریخ آن برای هفته‌ی آینده خواهد بود .

باید دید مالکان و مدیران جدید نفت در خصوص پرداخت این حکم سنگین‌ ، چه سیاستی را اتخاذ می‌کنند و اگر این خطر به کسر امتیاز منجر شود ، تیم نفت تهران سقوط به لیگ یک را بیش از پیش حس می‌کند .

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,تیم صنعت نفت تهران

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------