زیدان: مشکل رونالدو نگران‌کننده نیست



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,زیدان

سرمربی رئال مادرید مشکل جسمی ستاره تیمش را نگران‌کننده نمی‌داند و معتقد است رونالدو به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید یک‌شنبه شب در هفته سی‌وششم لالیگا برابر بارسلونا به تساوی دو بر دو دست یافت. زین‌الدین زیدان پس از بازی گفت: بازی زیبایی را تماشا کردیم و نمی‌دانم نتیجه تساوی شایسته دو تیم بود یا نه. افرادی که در ورزشگاه بودند، باید از این بازی خشنود باشند. ما مشتاق پیروزی در این دیدار بودیم. به همین خاطر نمایش خوبی در نیمه اول داشتیم. در نیمه دوم به خاطر 10 نفره بودن حریف با آرامش کار کردیم. معتقدم بارسا بدون شکست لالیگا را به پایان خواهد رساند.

سرمربی رئال مادرید درباره داوری اظهار کرد: کار سختی بود اما همیشه قضاوت در دیدارهای حساس این چنین است. قضاوت کار سختی است.

کریستیانو رونالدو در شروع نیمه دوم به علت مشکلات جسمی تعویض شد. سرمربی فرانسوی درباره وضعیت ستاره تیمش گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار ندارد اما مشکل خاصی نیست. این برخورد تنها در یک حرکت ایجاد شد. به زودی وضعیتش بررسی خواهد شد. برای فینال لیگ قهرمانان اروپا نگرانی ندارم.

زیدان در ادامه به عملکرد گرت بیل و کریم بنزما اشاره کرد و گفت: از همه مهم‌تر این است که به خوبی تمرین می‌کنند. کریم جز بازیکنان باتمرکز است. او در روز دیگری یعنی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نشان داد در چه سطحی است. تنها سه بازی در لالیگا باقی مانده است و سپس فینال لیگ قهرمانان را پیش رو داریم.

سرمربی مادرید درباره نتیجه کسب شده در ال کلاسیکو اظهار کرد: خوشحال نیستم چون دوست داشتیم پیروز شویم. بازی خوبی برای دوستداران فوتبال بود. افرادی که به فوتبال علاقه‌مند هستند باید از این دیدار خشنود باشند. فوتبال مهم‌تر از جنجال‌هایی است که می‌خواهند به وجود آورند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------