مارادونا: آرژانتین بدون مسی تیم دیگری است



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,مارادونا

«دیه گو مارادونا» با ابراز تاسف از حذف آرژانتین از جام جهانی 2018 روسیه به دست فرانسه در اظهار نظری از فشار بیش از حد روی «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی گلایه کرد و اظهار داشت که آلبی سلسته بدون مسی تیم دیگری است.

به گزارش ایرنا، قهرمان جام جهانی 1986، هیچ چیز غافلگیرکننده ای برای مارادونا اسطوره سال های دور آلبی سلسته در چنته نداشت.


«آنخل دی ماریا» و «گابریل مرکادو» پنالتی گریژمان را تلافی کردند تا آرژانتین 2 – 1 از حریف خود پیش بیفتد، اما در نهایت سردرگمی، تک گل «بنجامین پاوارد» و دبل «کیلین امباپه»، ورق را به سود فرانسه برگرداند.


اگرچه «سرخیو آگوئرو» در ثانیه های پایانی یکی از گل های خورده را برای آرژانتینی ها جبران کرد، اما این گل برای فرار یاران مسی از شکست و حذف از مرحله حذفی جام جهانی کافی نبود.


در این بین مارادونا که به همراه تیم ملی آرژانتین در سال 1986 جام قهرمانی را فتح کرده است و همچنان یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ کشورش محسوب می شود؛ معتقد است تیم محبوبش هیچ چیز غافلگیر کننده ای برای عرضه نداشته است.


وی در این باره اظهار داشت: آمدن ما به زمین بازی بیشتر شبیه رفتن به سینما بود؛ چرا که در تمام بازی ها شاهد بند به بند یک مرگ از پیش اعلام شده بودیم و این چیزی است که در این بازی نیز اتفاق افتاد. فرانسه مسی را مهار کرد و در نتیجه هافبک آرژانتین موفق به عبور از آن ها نشد؛ در واقع بدون مسی ما تیم دیگری هستیم.


وی در ادامه تصریح کرد: بازی کاملا مطابق انتظارات پیش رفت؛ یک جام جهانی دیگر برای ما بدون هیچ دستاوردی تمام شد؛ واقعا ناراحت کننده است که آرژانتین در یک جام جهانی دیگر هم فاقد انسجام بود.


کاروان تیم ملی آرژانتین در میان شایعات مبنی بر تنش و درگیری و درخواست بازیکنان برای اخراج «خورخه سامپائولی»، کاملا از هم پاشید و این در حالی است که اخبار رسیده حاکی از آن بود که سرمربی این تیم مسوولیت انتخاب ترکیب را برای بازی مقابل نیجریه به عهده بازیکنان واگذار کرده بود.


مارادونا با انتقاد از تاکتیک های مورد استفاده سامپائولی تصریح کرد: آنچه از ترکیب بر می آمد پاوون، مسی و دی ماریا می بایست حمله می کردند؛ در حالی که آن ها بازی ساز هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------