ایران قهرمان جهان شد/ ۲ طلا و یک نقره فوق‌سنگین به داوودی رسید



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,علی داودی

نماینده دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان ۲ مدال طلا و یک نقره دسته فوق‌سنگین مسابقات جوانان جهان را از آن خود کرد.

به گزارش  فارس،   در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان و در روز پایانی این مسابقات که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، علی داوودی و آرمان محمدزاده، نمایندگان دسته 105+ کیلوگرم کشورمان عصر امروز روی تخته رفتند و با 6 وزنه‌بردار دیگر از کشورهای چین تایپه، پاکستان، سوریه، مصر، لهستان و ارمنستان به رقابت پرداختند که علی داودی با کسب هر 2 مدال طلا و یک نقره دسته فوق سنگین‌ قهرمانی ایران را مسجل کرد.

یک ضرب:
داودی در نخستین حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه 181 کیلوگرمی شد، وی در دومین انتخاب نیز وزنه 187 کیلوگرمی را بالای سر برد. داودی در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه 192 کیلوگرمی شد تا مقتدرانه مدال طلا را از آن خود کند.

محمدزاده دیگر نماینده کشورمان در این دسته نیز ابتدا وزنه 156 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در دومین حرکت وزنه 162 کیلوگرمی را انداخت. محمدزاده در سومین حرکت موفق به مهار وزنه 164 کیلوگرمی شد و در رده پنجم به کار خود در یک‌ضرب پایان داد.

لالایان از ارمنستان با 177 کیلوگرم نقره گرفت و نوح بات محمد از پاکستان با 171 کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کرد.

دوضرب:
داودی در نخستین حرکت دوضرب وزنه 221 کیلوگرمی را بالای سر برد، وی در دومین حکت نیز موفق به مهار وزنه 227 کیلوگرمی شد تا اختلافش را رقبا را بیش از پیش افزایش دهد. داودی در سومین حرکت در مهار وزنه 235 کیلوگرمی ناکام بود تا وزنه‌بردار پاکستانی با 228 کیلوگرم قهرمان این حرکت شود، اما داودی در نهایت با مجموع 419 کیلوگرم مقتدرانه مدال طلا را از آن خود کرد.

محمدزاده دیگر نماینده کشورمان در این دسته ابتدا وزنه 190 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در دومین و سومین حرکت 2 مرتبه در مهار وزنه 200 کیلوگرمی ناکام بود تا با همان 190 کیلوگرم با ششمی دوضرب و مجموع (354 کیلوگرم) به کار خود پایان دهد.

لالایان از ارمنستان با 222 کیلوگرم برنز دوضرب و با 399 کیلوگرم نقره مجموع را گرفت. نوح بات محمد از پاکستان با 228 کیلوگرم مدال طلای دوضرب و با 399 کیلوگرم برنز مجموع را از آن خود کرد.

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,علی داودی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------