سهم سینماگران از فروش بلیت پخش فوتبال در سینما امروز مشخص می‌شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جام جهانی

دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران بیان کرد سهم فیلم ها از فروش بلیتِ پخش بازی های جام جهانی فوتبال در سینماها امروز اعلام خواهد شد.

سید ضیاء هاشمی دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران در گفتگو با  مهر با اشاره به بررسی مساله سهم صاحبان فیلم هایی که در جام جهانی اکران شده اند از فروش بلیت نمایش فوتبال در سینماها گفت: آمار و ارقام بلیت های فروخته شده از نمایش مسابقات فوتبال در جام جهانی با جزییات آماده شده است و امروز یکشنبه سی و یکم تیر ماه به شورای عالی اکران ارایه می شود و در صورت تصویب، چگونگی پرداخت ها به صاحبان فیلم ها اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: جزییات این طرح کاملا بررسی شده است و ما مشخص کرده ایم که چه فیلم هایی می توانند سهم ۵۰ درصدی خود از فروش بلیت بازی ها در سینما را دریافت کنند.

دبیر کمیته انضباطی کار گروه اکران بیان کرد: برای پخش هر بازی، ۳ سانس نمایش را در نظر گرفته ایم که البته این امر برای سانس های آخر تنها ۲ سانس در نظر گرفته می شود.

هاشمی در پایان درباره اکران فیلم های خارجی در سینماها متذکر شد: مساله اکران فیلم های خارجی در کمیته انضباطی کارگروه اکران در حال بررسی است چرا که در حال حاضر کیفیت فیلم ها چندان قابل توجه نیست و کارگروه فیلم های خارجی باید به مساله کیفیت انتخاب فیلم ها توجه کند. همچنین در تلاش هستیم تا زمان مناسب و بهتری برای دیدن شدن بیشتر فیلم های خارجی فراهم کنیم چرا که تنوع اکران از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------