تمسخر نشریه ایتالیایی به خاطر ارائه آمار غلط درباره رونالدو!



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,رونالدو

یک رسانه ایتالیایی به خاطر ارائه اطلاعات نادرست درباره ستاره پرتغالی یوونتوس مورد انتقاد واقع شده است.

به گزارش  تسنیم،  دومین بازی رسمی این فصل کریستیانو رونالدو و اولین بازی خانگی او در یوونتوس هم برای او گلی به همراه نداشت. این در حالی بود که او یک موقعیت مسلم گلزنی را مقابل دروازه خالی لاتزیو از فاصله دومتری به هدر داد هرچند توپ را به شیوه‌ای کاملاً اتفاقی در مسیر حرکت هم‌تیمی‌‌اش ماریو مانژوکیچ کاشت تا او بدون دردسر گل دوم بانوی پیر را به ثمر برساند.

در این میان اما برخی سایت‌ها و رسانه‌ها از جمله نشریه توتواسپورت ایتالیا در اخبار خود درج کرده‌اند که رونالدو پاس گل مانژوکیچ را با پشت پا داده است که این موضوع با واکنش‌هایی بعضا تمسخرآمیز در فضای مجازی چه از سوی هواداران رقبای یوونتوس چه از طرف طرفداران این تیم همراه بوده است.

به نظر نمی‌رسد که این واکنش‌ها رونالدو را آنقدرها ناراحت کرده باشد چرا که او صبح امروز (یکشنبه) پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام گذاشت و در آن نشان داد که کمتر از 24 ساعت از زمان بازی دوباره در سالن بدنسازی تمریناتش را از سر گرفته است.

آمارها هم دلیل اعتماد به نفس رونالدو را نشان می‌دهند چون فصل گذشته او بعد از گذشت 4 هفته توانست طلسم ناکامی‌اش برای گلزنی در لالیگا را بشکند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------